مدافع آبی پوشان که بازیهای خوبی را در این فصل برای تیمش انجام داده، برای اولین بار در پست جدید به بازی گرفته شد که در این پست هم نمره قبولی گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال و نفت مسجد سلیمان در حالی به مصاف هم رفتند که فرهاد مجیدی تغییراتی نسبتاً زیاد را در ترکیب تیمش اعمال کرده بود که از جمله آنها می‌توان به خط دفاعی این تیم اشاره کرد.

در حالی که در اغلب دیدارهای ماه‌های اخیر استقلال سیاوش یزدانی، عارف غلامی و محمد حسین مرادمند سه مدافع مرکزی این تیم بودند، غلامی و مرادمند به دلیل آسیب دیدگی نتوانستند تیم شان را مقابل نفت همراهی کنند. محمد دانشگر دیگر مدافع میانی آبی پوشان در این دیدار بار دیگر به پست سازمانی خود بازگشت، اما مجیدی برای پر کردن خلاء دیگر مدافع مصدومش ناچار شد محمد نادری را در به قلب دفاع منتقل نماید.

نادری که در سالهای گذشته هم در مقاطعی بازی کردن در قلب دفاعی را تجربه کرده بود، در این دیدار عملکردی خوب از خود به جای گذاشت و نمره قبولی گرفت.

نادری علاوه بر فیزیک مناسب برای بازی در پست دفاع میانی، از سرعت بالایی هم برخوردار است که این را شاید بتوان بهترین فاکتور وی برای بازی در این پست دانست. سرعت بالای وی در این دیدارها هم بارها به کمک آبی پوشان آمد و نادری در چند نوبت توانست با استارت‌های سریع و گام‌های بلندش حضوری به موقع در خط دفاعی داشته باشد و مانع از بروز خطر روی دروازه تیمش شود.

تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان مجیدی به پایان رسید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )