سرمربی تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد، کمک داوران دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک عملکرد خوبی نداشته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد، کمک داوران دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک عملکرد خوبی نداشته‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیروز کریمی پس از پیروزی ۳ بر یک تراکتور تبریز مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌شد و پیش‌تر گفته بودم،‌ بازی سنگینی پیش رو داشتیم. تیمی که امتیاز این بازی را می‌گرفت، تقریباً امید بسیار زیادی برای کسب مقام چهارم جدول و در صورت خوش‌شانسی و قهرمانی استقلال در جام حذفی، صعود به لیگ قهرمانان آسیا داشت. هر دو تیم بازی را خوب آغاز کردند. چیزهایی که در نظر گرفته بودیم، به بهترین شکل در زمین اجرا شد و شناخت کاملی از آلومینیوم داشتیم. این تیم نیازی به آنالیز نداشت و بچه‌های ما از اینجا آمده بودند.

وی با تمجید از شاگردان منصوریان گفت: قبل از بازی هم گفته بودم که آلومینیوم تیم بسیار خوبی است و شایستگی تا اینجا آمدن را داشت. اولین بار است که یک تیم تازه صعودکرده، چنین شرایطی دارد. اعتقاد دارم داور خوب سوت زد و نمی‌توانید یک مورد بگویید که از صحنه عقب بود، دیر سوت زد و قضاوت او استاندارد نبود. با این حال کمک‌های داور در حد او نبودند و به ضرر دو تیم گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اعتراض به تصمیمات داوری تصریح کرد: در یک صحنه یک بازیکن ما از پشت دفاع رفت و به کمک داور گفتم اگر بازیکن از پشت مدافع حریف نرفته باشد، مربیگری را کنار می‌گذارم، وگرنه شما خودت را اصلاح کن. بازیکن ما سه متر از بازیکنان حریف عقب‌تر بودند و آن آفساید درست نبود. کمک‌ها به داور کمک نکردند و اگر بازی تنش داشت، خیلی نباید از داور گلایه کرد. نام او را نمی‌دانم، اما این بازی سنگین را خیلی خوب و عالی سوت زد.

کریمی با انتقاد از مربی تراکتور بیان کرد: در یک صحنه دستیار من به منصوریان بی‌احترامی کرد که نمی‌گویم اهانتی شنیدم. با این حال فرض می‌کنیم یک بزرگتر به مربی ما گفت حرف زیادی نزن و سر جایت بنشین. او باید بگوید چشم. ما این مسائل را به این مربیان یاد می‌دهیم و به شدت تنبیه می‌کنیم. مربی ما می‌گوید سرمربی رقیب به من فحش داده است، اما او باید سرش را پایین بیندازد. جز آن صحنه من چیزی از زبان علی (منصوریان) نشنیدم که او اخراج شد.

وی با بیان اینکه داور کارت زرد بی‌دلیلی به بازیکنش داده شد، خاطرنشان کرد: زمانی که داور می‌خواهد به کنار زمین تذکر بدهد و بازی متوقف می‌شود، مسابقه باید با سوت آغاز شود. بازیکن ما دستش را بالا برد و گفت می‌خواهم شروع کنم. او عقب عقب رفت و بعد داور کارت زرد داد. پس از آن اخطار تنش‌ها ایجاد شد و بازی خوبی از آب در نیامد. من حمایت صنفی نمی‌کنم، اما به نظرم منصوریان بی‌دلیل اخراج شد. من هم باشم همین است، اما اگر منصوریان چیزی گفته، خودش می‌داند.

«به روح مادرم نشنیدم منصوریان حرفی بزند.»، سرمربی تراکتور ضمن بیان این جمله اظهار داشت: این اخراج تنش‌ها را از دقیقه ۶۰ بالا برد و از این دقیقه فقط بحث فنی داشتیم. پس از آن فریاد و مسائل بی‌خودی دیدیم و چیزی درباره بازی در این مدت نمی‌گویم. تا دقیقه ۶۰ دو تیم خوب بازی کردند و به گل رسیدیم. بحث ما روی توپ سوم بود و یک گل هم روی اشتباه فاحش و بچه‌گانه دروازه‌بان بود.

کریمی با بیان اینکه بینندگان تا دقیقه ۶۰ از این بازی پایاپای لذت بردند، گفت: مسابقه از دقیقه ۶۰ به دلیل عدم توان کمک‌ها خراب شد. اخراج منصوریان هم شیرازه کار آنها را به هم ریخت و واضح بود که نمی‌توانستند باور کنند که شکست خوردند. در ادامه هم از ضدحملات استفاده کردیم و به گل رسیدیم.

وی در مورد تلاش شاگردانش برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: در دو بازی اول منتظر ۱۰ روز وقفه لیگ برتر بودیم و در این ۱۰ روز، ۱۱ جلسه تمرین کردیم. امروز بحث ۲۰ روز پیش را نداریم و ما تمرین کردیم. تلاش کردیم شرایط خوبی برای تیم ایجاد کنیم و اهل فن متوجه می‌شدند که تغییر تاکتیک می‌دادیم. به بازی‌های آینده امید داریم و ان‌شاءالله شرایط مهیا شود. حیف که بازیکن‌مان اخراج شد. او می‌توانست مقابل پرسپولیس مهره خوبی باشد. از الان باید بازسازی کرده و جای میلاد را پُر کنیم. بیشتر از دو جلسه تمرین نداریم تا به این مهم برسیم.

سرمربی تراکتور با اشاره به صعود شاگردان رضا عنایتی به لیگ برتر تصریح کرد: او خیلی خوب کار کرده است و سال‌های ابتدایی مربیگری خود را تجربه می‌کند. رضا بازیکن باهوشی بود و اینکه آقای گل تمام ادوار لیگ برتر است، هوش او را نشان می‌دهد. من شش تیم را در دوران فوتبال به لیگ برتر آوردم و باید بگویم که از قهرمانی لیگ و از آسیا هم سخت‌تر است. امیدوارم عنایتی در ادامه راه موفق باشد.

کریمی با انتقاد از مربیان تازه‌وارد خاطرنشان کرد: مربیان جوان باید اصول را رعایت کنند، نه اینکه داد و فریاد کنند. دوره ما اینگونه نبود. مربیان جوان باید اجازه دهند داور کارش را انجام دهد. آخرش هم مربیان اخراج می‌شوند. این مربیان خیلی در کار داور دخالت می‌کنند و این نقطه ضعف آنهاست. شاگردانم باید این مسئله را آغاز و خودشان را اصلاح کنند.

وی با بیان اینکه به اراک علاقه دارد، اظهار داشت: من مولود این استان هستم و به مدیران عالی‌رتبه تیم و استان مرکزی تبریک می‌گویم. قرار گرفتن در نیمه بالای جدول برای تیمی که به تازگی به لیگ برتر آمده، رخ داده است؛ چه برسد به اینکه تا آخرین روز جزو مدعیان باشد. اگر آلومینیوم در پایان مسابقات در نیمه بالای جدول باشد، شاهکار کرده است و ان‌شاءالله این تیم دوام داشته باشد تا از موفقیت آلومینیوم لذت ببریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )