وینگر تیم فوتبال نساجی قائمشهر معتقد است، بقای این تیم در لیگ برتر با شکست دادن پدیده در دیدار هفته جاری قطعی خواهد شد.

وینگر تیم فوتبال نساجی قائمشهر معتقد است، بقای این تیم در لیگ برتر با شکست دادن پدیده در دیدار هفته جاری قطعی خواهد شد. رضا دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت نساجی گفت: تیم ما در مجموع از لحاظ فنی وضعیت خوبی دارد و بازیکنان از لحاظ روحی هم در بهترین شرایط ممکن به سر می‌برند. ما بعد از آمدن ساکت الهامی نتایج خوبی گرفتیم و نساجی از لحاظ امتیازگیری روند مثبتی داشت. ما فقط برابر پیکان نتیجه لازم را نگرفتیم که فکر می‌کنم این بازی می‌توانست با مساوی به پایان برسد. در آبادان هم مقابل صنعت نفت بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و یک امتیاز گرفتیم و حالا هم خودمان را برای بازی با پدیده آماده می‌کنیم.

دهقانی با اشاره به تقابل نساجی با شاگردان سیدمهدی رحمتی عنوان کرد: پدیده در سه هفته گذشته بردهای روحیه‌بخشی کسب کرده است و می‌خواهد در بازی با ما هم امتیاز بگیرد، ولی ما از شرایط میزبانی بهره می‌بریم و نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی داریم. فکر می‌کنم اگر پدیده را شکست بدهیم ماندن‌مان در لیگ برتر قطعی خواهد شد، هر چند که من قبلاً هم گفته‌ام نساجی سقوط نخواهد کرد، چون بازیکنان باکیفیت و کادر فنی توانایی داریم.

وینگر تیم فوتبال نساجی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر رفاقت و همدلی در نساجی موج می‌زند و جو بسیار خوبی در تیم وجود دارد هواداران هم قطعاً به ما انرژی مثبت می‌دهند و تمام هدف ما این است که آنها را خوشحال کنیم و امیدوارم نساجی در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیرد و بتوانیم مردم مازندران را راضی نگه داریم. البته جایگاه واقعی نساجی پایین جدول نیست و امیدوارم این تیم در فصل آینده بهترین نتایج را بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.