باشگاه اینتر یک بازیکن هلندی را زیر نظر گرفته تا در صورتی که دیگر نتوانست روی کمک ستاره دانمارکی‌اش حساب کند، او را به خدمت بگیرد.

باشگاه اینتر یک بازیکن هلندی را زیر نظر گرفته تا در صورتی که دیگر نتوانست روی کمک ستاره دانمارکی‌اش حساب کند، او را به خدمت بگیرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آینده حرفه‌ای کریستین اریکسن بعد از ایست قلبی‌اش در بازی تیم ملی دانمارک مقابل فنلاند در یورو ۲۰۲۰ در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است؛ به خصوص بعد از آنکه دستگاهی در قلب او کار گذاشته شد که مراقب بر هم خوردن ریتم ضربان قلبش باشد. طبق پروتکل‌های پزشکی سری A بازی کردن در این لیگ برای بازیکنانی که چنین وضعیتی دارند، ممنوع است و به همین دلیل احتمال دارد که ستاره اینتر دیگر نتواند به بازی در لیگ ایتالیا ادامه دهد.

در همین حال سایت کالچومرکاتوی ایتالیا نوشته است که باشگاه اینتر از هم اکنون برای جذب بازیکنانی که بتوانند جای خالی اریکسن را برایش پر کنند، دست به کار شده است و گزینه اولش هم دنی فن‌دبیک هافبک هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد است.

فن‌دبیک ۲۴ ساله که منچستریونایتد برای خرید او از آژاکس در تابستان سال ۲۰۲۰، ۳۹ میلیون یورو هزینه کرد، در نخستین فصل حضورش در این تیم روزهای چندان درخشانی نداشت و در ۳۶ بازی‌ رسمی‌اش در فصل گذشته که تنها ۱۵ تای آن در ترکیب اصلی بود، فقط یک گل زد و دو پاس گل داد. بعد از آن هم که او به دلیل مصدومیت شانس بازی در یورو ۲۰۲۰ را از دست داد. طبق گزارش کالچو مرکاتو، منچستریونایتد برای فروش فن‌دبیک حداقل ۳۰ میلیون یورو می‌خواهد اما ممکن است که ترجیح دهد او را به تیمی دیگر قرض دهد تا در آنجا اعتماد به نفسش را احیا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.