مربی تیم قهرمان گروه دوم لیگ دسته دوم که موفق به صعود به لیگ یک شد، شانس قابل توجهی برای نشستن روی نیمکت تیم لیگ یکی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال مس شهر بابک با هدایت وحید رضایی در حالی صعودش به لیگ دسته اول را قطعی کرد که هنوز ۳ هفته تا پایان رقابتهای لیگ دسته دوم کشور باقی است و بازیهای شهر بابکی ها در این سه هفته تشریفاتی است.

شاگردان وحید رضایی که پدیده این فصل لیگ دسته دوم کشور هستند، در پایان هفته بیست و سوم ۵۴ امتیاز به دست آورده‌اند و نزدیک ترین تیم به آنها شهید قندی یزد با ۳۸ امتیاز است. مس شهر بابک در مجموع ۲۳ بازی ۱۶ بار پیروز شده، ۶ بار برابر حریفان متوقف شده و تنها یک بار شکست را پذیرفته است. آنها ۳۴ بار گل زده‌اند و در ۲۳ بازی تنها ۴ بار دروازه شان باز شده تا آماری فوق‌العاده از خود به جای گذاشته باشند.

از سوی دیگر تیم فوتبال مس کرمان که تا یکی دو هفته پیش صدر جدول لیگ دسته اول را در اختیار داشت، با قرار گرفتن روی نوار ناکامی حالا به رده ششم جدول سقوط کرده تا این شائبه ایجاد شود که احتمال تغییر در کادر فنی این تیم وجود دارد.

در همین رابطه خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد احتمال اینکه وحید رضایی که نتایجی فوق‌العاده با مس شهر بابک در لیگ دسته دوم به دست آورده جانشین رضا مهاجری در تیم مس کرمان شود، وجود دارد.

آنچه مسلم است نتایج ضعیف مس کرمان در هفته‌های اخیر و دور شدن این تیم از صدر جدول، مسئولان این باشگاه را بر آن داشته تا اقداماتی برای بازگرداندن شانس صعود به تیم شان داشته باشند و احتمال اینکه این اقدامات منجر به تغییراتی در کادر فنی شود وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.