کاربران خبرآنلاین بر این نظر هستند که اسکوچیچ باید در تیم ملی به کارش ادامه بدهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قراداد دراگان اسکوچیج با فدراسیون فوتبال به پایان رسیده است. او که در هفت بازی رسمی روی نیمکت ایران نشست توانست هفت پیروزی از جمله شکست دادن بحرین و عراق را در کارنامه خودش ثبت کند.اسکوچیچ همچنین ایران را به عنوان تیم صدرنشین گروه C راهی مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی کرد.

ما از شما کاربران خبرآنلاین خواستیم تا نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

در ادامه به چند نظر شما کاربران محترم نگاهی خواهیم انداخت:

اسکوچیچ باید تعویض بشه برای در سطح جهانمیخوایم

به امید خدا با اسکوچیچ تا جام جهانی فوتبال. دلیل : وقتی اسکوچیچ موفق بوده چرا تخریب؟! چرا تعویض؟! با اسکوچیچ هوشمند و بازیکنان قوی و عوامل تلاشگر که همگی زحمت کشیدند از این مرحله صعود کردیم باز هم تلاش خود را قوی و متحد ادامه دهند تا انشالله جام جهانی فوتبال.

اگر دنبال یک سرمربی تراز اول باشیم بایستی پول زیادی بدهیم و معلوم هم نیست که بتواند موفق شود و امکان دارد ماجرای ویلموتس دوباره به شکل دیگری تکرار شود. پس بهتر است همین کادر فنی را فقط تقویت کنیم و تعداد بازیهای تدارکاتی قابل توجه و با کیفیتی را برای تیم ملی در نظر بگیریم. اگر تیم ملی به هماهنگی بهتری برسد و روانتر بازی کند صعودمان قطعی است.

وقتی نتیجه خوبی گرفته ، چه دلیلی بر اخراجش هست؟؟؟ مربیان بی نام و نشان انگیزه و اشتیاق بیشتری برای موفقیت دارن

چرا بحث بیخودی مطرح می کنید؟ وقتی نمیتوانیم ارز منتقل کنیم، امکان حضور مربی بهتری وجود ندارد.

بستگی داره ک اسکوچیچ بره کی میخواد بیاد مربی تراز اول خارجی میتونن بیارن که ایران بمونه و از واریز نشدن پول تو حساب بانکیش سر موقعش داستان درست نکنه

ایشون زحمت کشیدن و بر کسی پوشیده نیست،ولی بنظرم برای دور بعد و جام جهانی و رودرو شدن با غولهای آسیا نیاز به مربی خیلی مطرح خارجی داریم،بعید می‌دونم با اسکوچیچ نتیجه بگیریم

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )