هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: الان تصمیم با فدراسیون است و ما به عنوان بازیکن نقشی در آن نداریم. ما شرایط متفاوتی در این ۴ بازی داشتیم و احساسات دیگر دخیل نیست و باید منطقی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جهانبخش در حاشیه مراسم تجلیل از تیم ملی فوتبال ایران پس از صعود به دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر گفت: حقمان بود میزبان باشیم اما به ناحق آن را از ما گرفتند. ما نشان دادیم هر چقدر شرایط برای ما سخت‌تر شود، قوی‌تر می‌شویم و تلاش تیم بیشتر می‌شود. ما این بازی‌ها را وظیفه خودمان می‌دانستیم که حقی بر گردن ما است. می‌خواستیم در این شرایط سخت اقتصادی خنده بر لب مردم ایران بنشیند.

هافبک تیم ملی ایران ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم توانستیم سربلند از این بازی‌ها خارج شویم. می‌دانستیم بازی‌های سختی پیش روی ما قرار دارد ولی بازی به بازی پیش رفتیم و توانستیم ۴ برد کسب کنیم و به حقمان یعنی صدرنشین گروه برسیم.

وی درباره رابطه بازیکنان تیم ملی ایران با اسکوچیچ تصریح کرد: تلاش بر این بود به خاطر زمان کمی که داشتیم، از تمام استعدادهای تیم استفاده شود. به نظرم شرایط تیم با توجه به زمانی اندکی که وجود داشت خوب بود. من خودم اولین اردویم با تیم را تجربه کردم و تنها ۲ هفته گذشت. کلی اتفاق در اردو افتاد و از نظر شرایط تمرینی اتفاقات زیادی در تیم افتاد. به همین دلیل باید زمان داد تا متوجه شویم به چه شکل باید شرایط تیم دنبال شود. بچه‌ها فوق العاده کار کردند و همدلی خوبی در تیم وجود داشت.

جهانبخش درباره اینکه نظرتان درباره ادامه کار اسکوچیچ در رأس کادر فنی تیم ملی چیست، تصریح کرد: وظیفه ما نیست و به عنوان بازیکن در این خصوص صحبت کنیم. در گذشته هم تصمیماتی گرفته شد که ما در آن نقشی نداشتیم. مهمترین وظیفه ما این است که به عنوان بازیکن نهایت تلاشمان در زمین فوتبال به ثبت رسانیم. بیرون زمین بر عهده مسئولان است و آنها باید تصمیمات را اتخاذ کنند. الان تصمیم با فدراسیون است و ما به عنوان بازیکن نقشی در آن نداریم. ما شرایط متفاوتی در این ۴ بازی داشتیم و احساسات دیگر دخیل نیست. باید تصمیمات منطقی گرفته شود.

وی در خصوص آینده باشگاهی خود در برایتون انگلیس گفت: قطعا تصمیمی خواهم گرفت که به آینده‌ام کمک کند. من ۳ هفته دیگر به انگلیس بر می‌گردم تا تصمیم خوبی بگیرم؛ بخصوص اینکه سال آینده ما جام جهانی داریم. سال خیلی مهمی برای ما است و تصمیمی خواهم گرفت که به فوتبالم کمک خواهد کرد. دوست دارم بیشتر بازی کنم و در این یکی دو سال شرایط طوری رقم خورد که آنطور دلم می‌خواست رقم نخورد.

جهانبخش درباره احتمال ترک تیم ملی ایران گفت: الان اصلا حرفه‌ای نیست که در این خصوص صحبت کنم. من ۲ سال دیگر با برایتون قرارداد دارم و باید ببینم شرایط چگونه پیش می‌رود. دوست دارم بازی کنم.

او در پایان خاطرنشان کرد: مرحله بعدی برای تیم ملی فوتبال ایران خیلی مهم خواهد بود و برای یک فوتبالیست مهم این است که بتواند بیشتر در زمین بازی کند و بتواند فرم خودش را حفظ کند. بسیاری از بازیکنان تیم ملی شرایط خیلی خوبی در باشگاهشان طی کردند و من می‌خواهم این شرایط را کسب کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )