مربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به عملکرد این تیم گفت: بازی های خیلی سخت تری را در دور بعدی برای صعود به جام جهانی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید هاشمیان در مراسم تمجید از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ که منجر به صعود این تیم به عنوان صدرنشین گروه به دور نهایی شد، گفت: اول از همه این پیروزی را به مردم و جامعه ورزش کشور تبریک می‌گویم. این اتفاق در سایه تلاش سخت انجام شد.

مربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: باخت مقابل بحرین و عراق در بازی رفت و تصمیم ناعادلانه که ضد ایران گرفته شد و میزبانی را از دست دادیم، شرایط را برای تیم ملی سخت کرد. کشور ایران این ویژگی را دارد که هر وقت در شرایط سخت قرار بگیرد، کارهای بزرگی انجام می‌دهد. این کار، دوباره انجام شد و با توجه به اینکه کنار ملی‌پوشان بودم، دیدم که آنها با همه سلول‌های وجودشان به فکر ایران بودند و برای پیروزی تیم ملی تلاش کردند.

وی افزود: کادر پشتیبانی و فدراسیون هیچ کم و کاستی نگذاشت و در ادامه نیز، اتحاد ملی بین رسانه‌، مردم و مسئولان باعث نتایج خوبی شد که گرفتیم. وقتی فوتبال می‌تواند در شادی و غرور مردم تأثیر بگذارد، باید بیشتر به این ورزش بها داده شود. فوتبال تنها در بحث ورزش تأثیرگذار نیست، در بحث سیاسی، اقتصادی، اخلاقی و … تأثیرگذار است.

مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر تاکید کرد: غرور ملی به تنهایی نمی‌تواند کاری کند و فوتبال ما نیاز به برنامه‌ریزی و حمایت همه جانبه مسئولان دارد. بازی‌های ما در مسابقات پیش رو خیلی سخت‌تر است. کشورهای دیگر از نظر برنامه‌ریزی جلوتر هستند و کارشان را شروع کرده‌اند. فدراسیون فوتبال به تنهایی قادر به حل مشکلات نیست. امیدوارم در ادامه باز هم بتوانیم باعث خوشحالی مردم شویم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )