حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال گفت: بیشترین بحث‌های فرهاد مجیدی، سرمربی تیم در جلسه هیئت مدیره، مطالبات بازیکنان بود.

حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال گفت: بیشترین بحث‌های فرهاد مجیدی، سرمربی تیم در جلسه هیئت مدیره، مطالبات بازیکنان بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت نظری درباره جلسه امروز (یکشنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: ما در این جلسه درباره موضوعات مختلفی صحبت کردیم، یکی از این موضوعات که خواسته هواداران بود، بحث اضافه شدن گابریل پین، مشاور ایتالیایی به کادر فنی و حضورش در ایران بود که هیئت مدیره این موضوع را مصوب کرد. قرار شد کارهای این فصل حضورش را علی نامداری (مشاور هیئت مدیره) متقبل شود و برای فصل آینده طبق توافق با فرهاد مجیدی ادامه همکاری صورت می‌گیرد.

وی در مورد اختلاف هیئت مدیره استقلال با احمد مددی، مدیرعامل باشگاه گفت: چیزی که برای ما مهم است، اوضاع و مشکلات باشگاه است. یکی از جدی‌ترین آنها معوقات بازیکنان است که امروز در هیئت مدیره درباره آن تصمیم گرفتیم. خیلی زود در رابطه با این مسئله اتفاقاتی خواهد افتاد. امیدوار هستیم با همدلی، مشکلات را حل کنیم. از همه اعضای هیئت مدیره و نامداری به خاطر همراهی‌شان تشکر می‌کنم، آقای مدیرعامل هم زحمت می‌کشد و امیدواریم مشکلات باشگاه حل شود تا در بازی‌های پیش رو به خصوص بازی با پرسپولیس در جام حذفی سربلند خارج شویم.

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص حضور فرهاد مجیدی در جلسه هیئت مدیره خاطرنشان کرد: عمده بحث‌هایی که ایشان داشتند، معوقات بازیکنان بود. در مورد دستیار مدنظرشان الحمدالله به نتیجه رسیدیم. درباره بازیکنان فصل آینده مدنظرش صحبت شد. در این باره قرار شد مهدی عبدیان از طرف هیئت مدیره با سرمربی هماهنگ باشد.

نظری در واکنش به عدم دریافت مطالبات شیخ دیاباته و هروویه میلیچ تصریح کرد: موضوع معوقات جدا است و گفتم که به زودی تعیین تکلیف می‌شود. اینکه با کدام بازیکن تمدید خواهیم کرد و چه بازیکنی جدا خواهد شد، قرار است عبدیان کار را با مجیدی پیش ببرد. برای ما لیست سرمربی مهم است و هر بازیکنی که بخواهد قطعا در استقلال خواهد ماند و هر کسی که نتواند به استقلال کمک کند، جدا خواهد شد. برای پرداخت مطالبات بازیکنان باید بگویم تفاوتی بین بازیکنان داخلی و خارجی نیست.

وی درباره وضعیت آکادمی باشگاه استقلال و نارضایتی بازیکنان رده‌های پایه یادآور شد: بدون تردید با هماهنگی هیئت مدیره کارها پیش خواهد رفت، اما اینکه چه خواهد شد، امیدوار هستم در این هفته تعیین تکلیف شود. بی‌تردید برای ما وضعیت بازیکنان پایه مهم است. اتفاقا یکی از برنامه‌هایی که مجیدی دارد و می‌خواهد از ظرفیت مشاور ایتالیایی استفاده کند، بحث آکادمی است. تلاش‌مان این است که از ظرفیت‌های موجود بیشتر استفاده کنیم. همه تلاش‌مان را خواهیم کرد اما خود بازیکن است که تصمیم می‌گیرد بماند یا نه.

سخنگوی باشگاه استقلال در واکنش به انتقادها از حضور او و مددی در ستادهای انتخاباتی نامزدها گفت: شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است و هر ایرانی می‌تواند بر اساس باورها و سلایق کاندید خودش را انتخاب کند. این مسئله بی‌ارتباط با کار باشگاه است.

نظری در مورد مشکل داشتن زمین اختصاصی تاکید کرد: امیدوار هستیم که استقلال برای فصل آینده مشکل زمین نداشته باشیم. در این حوزه نامداری و مدیرعامل و هیئت مدیره تلاش می‌کنند. قرارداد قبلی شرکتی با کمپ مرحوم ناصر حجازی در حال فسخ است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.