تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر مقابل استقلال تهران در جام حذفی بازی می کند تا فرصت جبران به یحیی گل محمدی برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران برای دومین فصل متوالی در جام حذفی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند تا یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی بار دیگر برای حذف همدیگر مبارزه کنند.

سرخپوشان پایتخت که در دیدار رفت مقابل استقلال تهران به تساوی دو - دو رسیدند در بازی برگشت موفق شدند آبی‌پوشان را که فرهاد مجیدی را در رأس کادر فنی خود می‌دیدند یک بر صفر ببرند.

بردی که باعث شد پرسپولیس همچنان در کورس قهرمانی با سپاهان اصفهان باقی بماند و یحیی پس از چشیدن این سه امتیاز مشت‌های خود را گره کرده و خوشحالی وصف ناپذیری رو به سمت دوربین‌های تلویزیونی داشته باشد.

یحیی که با تاکتیک‌های فرهاد مجیدی در نیمه نهایی جام حذفی فصل گذشته از رسیدن به این جام، باز ماند حالا افکار بزرگ‌تری برای ماندن در ذهن هواداران خود دارد.

تیمی که چهار جام قهرمانی در سال ۱۴۰۰ پیش رو دارد می‌خواهد جاه طلبی‌های سال‌های اخیر خود را بار دیگر تکرار کند. اتفاقی که در فصل گذشته با حذف از سوی فرهاد مجیدی در جام حذفی رقم نخورد و حالا یحیی می‌خواهد تلخی آن خداحافظی با یکی از جام‌های باشگاهی فوتبال کشور را جبران کند.

فرصتی که برای هر دو مربی مغتنم شمرده می‌شود و فرهاد برای جبران شکست در بازی برگشت لیگ برتر به انتقام فکر می‌کند و یحیی برای پاک کردن خاطرات تلخ جام حذفی فصل گذشته به فکر بردن دوباره آبی پوشان پایتخت در دربی ۹۶ است.

سازمان لیگ فوتبال همچنان زمان برگزاری این دیدار را اعلام نکرده است اما قصد دارد آن را در بین رقابت‌های باقیمانده فصل جاری لیگ برتر برگزار می‌کند. نتیجه‌ای که قطعا تأثیر خود را در عملکرد کوتاه مدت این تیم در فوتبال کشور خواهد گذاشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )