مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر در اظهار نظری به سبک زلاتان ابراهیموویچ گفت که بازیکن بهتری نسبت به مهاجم سوئدی میلان است.

مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر در اظهار نظری به سبک زلاتان ابراهیموویچ گفت که بازیکن بهتری نسبت به مهاجم سوئدی میلان است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روملو لوکاکو که فصل اخیر با ثبت ۲۴ گل‌زده و ۱۰ پاس‌گل در ۳۶ بازی سری A نقش پررنگی در قهرمانی اینتر در این رقابت‌ها آن هم پس از ۱۱ سال داشت، در گفت‌وگو با روزنامه هلندی زبان «هت لاتست نیوز» بلژیک گفت: من با اینتر قهرمان اسکودتو شدم و این چیزی بود که از کودکی رویایش را داشتم. من در تیمی همچون اینتر موفق بودم و در تیمی دیگر همچون چلسی ناموفق.

مهاجم بلژیکی اینتر که عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل اخیر سری A را از آن خود کرد، همچنین در پاسخ به این پرسش که «از بین زلاتان و خودت، کدام را انتخاب می‌کنی؟»، با خنده و به سبک ابراهیموویچ اظهار داشت: بین ایبرا و خودم، هر روز هفته خودم را انتخاب می‌کنم. من عاشق خودم هستم!

در جریان برتری ۲ بر یک ماه ژانویه اینتر مقابل میلان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، بین دو نیمه درگیری لفظی شدیدی بین زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو در گرفت که در ادامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا مهاجم بلژیکی اینتر و مهاجم سوئدی میلان را به دلیل رفتار غیرورزشی با یک جلسه محرومیت از همراهی تیم‌های‌شان جریمه کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.