سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از عملکرد شاگردانش در دیدار با بحرین تمجید کرد و گفت: خوشحالی زیادم بابت این است که توانستیم تیمی مثل بحرین که گربه سیاه ایران بود را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین با تصمیم مغرضانه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دومین بار در منامه برگزار شد که این دیدار با برتری ۳ بر صفر ایران به پایان رسید. سردار آزمون ۵۴ و ۶۱ و مهدی طارمی ۷۹ برای ایران گل زدند.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از دیدار ایران و بحرین گفت: خوشحالم که توانستیم تیمی مثل بحرین را شکست دهیم. ما مستحق پیروزی در این دیدار بودیم که به حق مان رسیدیم.

وی ادامه داد: با نتایجی که در دور رفت گرفته بودیم کارمان سخت بود. هر اشتباهی در دفاع انجام می دادیم برایمان گران تمام می شد و داستان برای ما تمام می شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: یک بار دیگر به بازیکنانم تبریک می گویم. گربه سیاه را در خانه خودش بردیم. تا به حال نتوانسته بودیم این تیم را ببریم.

وی ادامه داد: حق ما این بود که در ایران میزبان این بازی بودیم اما ما را به شرایط سخت آوردند و در زمین و آب و هوای سخت بازی کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: از همه چیز بیشتر خوشحالم که تیمی مثل بحرین را شکست دادیم و می‌خواهم از همینجا به بازیکنان تیمم تبریک بگویم.

وی ادامه داد: برایم ناراحت کننده است که یکی از بهترین بازیکنان تیمم وحید امیری را از دست دادیم چون او مصدوم شد و برای بازی آینده برای استفاده از وی دچار مشکل هستیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۳ )