ملی‌پوشان سابق تیم ملی، مربیان و خبرنگاران ورزشی در صفحه کلاب هاوس خبرآنلاین به آنالیز بازی امروز تیم ملی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هنگ کنگ رفت و با نتیجه ۳ بر یک مقابل این تیم به برتری رسید تا ۹ امتیازی شود. خبرآنلاین در صفحه کلاب هاوس خود بازی امروز تیم ملی را با حضور ملی‌پوشان سابق و خبرنگاران ورزشی بررسی می‌کند که گزیده صحبت‌ها را در ادامه می‌خوانید:

سعید دقیقی - ملی پوش سابق ایران

بازی های ما مثل جام حذفی است و باید همه بازی ها را ببریم. باید به سلایق سرمربی احترام گذاشت ولی در خط میانی ۲ بازیکن شبیه به هم داشتیم.

همچنین طارمی و آزمون هم شبیه به هم هستند.

در بازی مقابل تیم هایی که دفاع اتوبوسی دارند،بازیکنانی مثل قایدی و ترابی و قدوس و قلی زاده به کار می آید.هرچند که بحرین از هنگ کنگ قوی تر است و قطعا آن ها کثیف بازی خواهند کرد و در ضدحملات خطرناک تر هستند.

سجاد ابرقویی -مدرس دوره‌های مربی‌گری در فدراسیون فوتبال

ما بازی را ۴- ۴ -۲ شروع کردیم اما در نیمه دوم تغییراتی داده شد و طارمی به چپ رفت و امیری بالاتر آمد و محمدی به سمت چپ رفت و این تغییرات در کل مثبت بود.

در این زمین نمی شد برنامه اجرا کرد و اینطور القا شد که برنامه ای نداریم.نیمه دوم بازیکنان خلاق و تکنیکی به زمین آمدند و شرایط بهتر شد.برای بازی های دیگر باید خودمان را با شرایط وفق بدهیم و از مهره هایی مثل ترابی و قایدی استفاده کنیم. بازیکنانی مثل آزمون و طارمی انرژی‌شان را برای بازی های حساس تر سیو کردند.

شایگان بنی سعید مربی فوتبال

من فکر می کنم این‌ پتانسیل وجود دارد که مقابل بحرین با سه دفاع بازی کنیم مخصوصا با حضور بازیکنانی مثل محرمی و امیری می تواند فایده بخش باشد.

تیم با سه دفاع استحکام خوبی دارد و با کارهای ترکیبی و یار آزاد، دفاع بحرین را جا بگذاریم.

بازی با عراق بزنگاهی مهم برای ماست و متاسفانه در همین زمین باید بازی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.