سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن تاکید کرد که حکم کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات دیدار سایپا و پیکان منصفانه نبود.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن تاکید کرد که حکم کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات دیدار سایپا و پیکان منصفانه نبود. رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص حکم کمیته انضباطی و برنده اعلام کردن سایپا گفت: دیدگاه من این نبود که چنین حکمی را صادر کنند و اصلا چنین اتفاقی در آیین‌نامه ما پیش‌بینی نشده بود. بازیکنی که به عنوان تعویض ششم وارد زمین شد نقشی در تعیین نتیجه نداشت و این حکم غیر منصفانه می‌تواند در سرنوشت دیگر تیم‌هایی که در پایین جدول هستند تاثیرگذار باشد. این حکم آن هم در حالی که در پایین جدول رقابت تنگاتنگی وجود دارد عادلانه نیست.

وی اضافه کرد: چند سال پیش که سرمربی ذوب‌آهن بودم، اشتباهی مشابه با این را انجام دادم. آن زمان استفاده از ۳ بازیکن خارجی به صورت همزمان در ترکیب مجاز بود ولی من در بازی با سایپا در دقیقه ۹۳ یک بازیکن خارجی را وارد زمین کردم که تعداد خارجی‌ها به ۴ نفر رسید. آن زمان رئیس کمیته انضباطی آقای شاه‌حسینی بود که ما به تهران آمدیم تا در مورد این اتفاق توضیح بدهیم. حتی یادم می‌آید که با محمد دادکان هم دعوا کردم چون او به من گفت عمدا این کار را کردید و من گفتم آبرویم را دوست دارم و این کار عمدی نبوده است.

کربکندی عنوان کرد: آن بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. حکمی که دادند این بود که یک امتیاز از تیم ما کسر شد و امتیازی هم به سایپا داده نشد. در واقع این یک حکم منطقی بود و فکر می‌کنم برای بازی پیکان و سایپا هم اگر چنین حکمی می‌دادند، منطقی بود. پیکان بازی را برده و حالا که این اتفاق رخ داده، دلیلی ندارد به سایپا امتیاز بدهند چون این تیم در زمین فوتبال شکست خورده است. بهتر بود از پیکان امتیاز کم می‌کردند و به سایپا امتیاز نمی‌دادند یا در بدبینانه‌ترین حالت بازی را تکرار می‌کردند. مطمئن هستم اگر پیکان به کمیته استیناف شکایت کند، این حکم در کمیته استیناف عوض خواهد شد. با توجه به اینکه عزیزی خادم در هیئت مدیره باشگاه سایپا بود و همچنین حضور مدیرعامل باشگاه سایپا در هیئت رئیسه، صدور این حکم ذهنیت‌هایی را ایجاد خواهد کرد.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در خصوص شکست ذوب‌آهن برابر پرسپولیس خاطرنشان کرد: ۳ بازی سنگین با استقلال و گل‌گهر در خانه داشتیم و بازیکنان چون هر ۴ روز یک‌بار این بازی‌ها را انجام دادند، خسته شده بودند. پرسپولیس در این بازی مستحق برد بود و تیم ما نمایش همیشگی‌اش را نداشت. توپ‌هایی که روی حملات پرسپولیس باید گل‌ می‌شد گل نشد و توپ‌هایی گل شد که نباید به تور می‌رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.