تیم فوتبال لاتزیو در آخرین بازی خانگی خود در فصل جاری رقابت‌های سری A ایتالیا مقابل تیم تورینو به تقسیم امتیازات بسنده کرد.

تیم فوتبال لاتزیو در آخرین بازی خانگی خود در فصل جاری رقابت‌های سری A ایتالیا مقابل تیم تورینو به تقسیم امتیازات بسنده کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های فوتبال لاتزیو و تورینو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در این بازی چیرو ایموبیله مهاجم لاتزیو در دقیقه ۸۴ می‌توانست تیمش را از روی نقطه پنالتی به گل برساند، اما این ضربه را به هدر داد.

با این نتیجه لاتزیوی تحت هدایت سیمونه اینزاگی ۶۸ امتیازی شد و در رده ششم جدول باقی ماند، هرچند که باخت یا پیروزی‌اش هم در این بازی چیزی را عوض نمی‌کرد و این تیم در هر صورت فصل را در رده ششم به پایان خواهد رساند.

اما یک امتیاز این بازی برای تیم فوتبال تورینو بسیار باارزش بود. تیم شهر تورین، با این تساوی ۳۶ امتیازی شد و فاصله خود با بنونتوی رده هجدهمی را به چهار امتیاز افزایش داد تا جبران این فاصله برای بنونتوی تحت هدایت فیلیپو اینزاگی در هفته پایانی رقابت‌ها غیرممکن شود و این تیم پس از پارما و کروتونه به سری B سقوط کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.