تیم فوتبال برایتون در دیداری که بال ایرانی‌اش را در ترکیب اصلی قرار داده بود، موفق شد قهرمان زودهنگام رقابت‌ها را در یک بازی خانگی شکست دهد.

تیم فوتبال برایتون در دیداری که بال ایرانی‌اش را در ترکیب اصلی قرار داده بود، موفق شد قهرمان زودهنگام رقابت‌ها را در یک بازی خانگی شکست دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌هفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی قهرمان زودهنگام رقابت‌ها در ورزشگاه امریکن‌اکسپرس میهمان تیم برایتون بود و این بازی را در حالی که با دو گل پیش بود در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ باخت.

در این دیدار که علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی برایتون قرار داشت، ایلکای گوندوگان در دقیقه دوم گل نخست را برای منچسترسیتی زد. اوضاع اما برای سیتی خوب پیش نرفت، چرا که دفاع راست پرتغالی این تیم ژوائو کانسلو در دقیقه ۱۰ از داور کارت قرمز مستقیم گرفت. در نیمه دوم سیتی دوباره خیلی زود به گل رسید و تنها سه دقیقه پس از شروع دوباره بازی، فیل فودن گل دوم را برای تیم پپ گواردیولا زد.

براساس این گزارش، در دقیقه ۴۹ بازی علیرضا جهانبخش که یک کارت زرد هم از داور گرفته بود، از میدان خارج شد و جای خود را به آدام لالانا داد. درست یک دقیقه بعد از آن، لئاندرو تروسارد گل اول را برای برایتون زد و این تیم را به بازی برگرداند. آدام وبستر در دقیقه ۷۲ کار را به تساوی کشاند و در نهایت گل دنیل برن در دقیقه ۷۶ بازگشت شاگردان گراهام پاتر را کامل کرد تا آنها شکست را با پیروزی عوض کنند.

این نهمین پیروزی برایتون بود که این تیم را ۴۱ امتیازی کرد و به رده پانزدهم جدول لیگ برتر رساند. منچسترسیتی ۸۳ امتیازی هم پیش از این قهرمانی خود را در فصل ۲۱-۲۰۲۰ مسجل کرده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )