تیم فوتبال پرسپولیس با حریف گمنام خود در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در نیمه اول به تساوی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۰:۳۰ امشب میهمان شاهین بندر عامری در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر بود که نیمه اول این دیدار با تساوی یک - یک به اتمام رسید.

مهدی عبدی (۷) برای پرسپولیس و میلاد دریانوردی (۳۴) برای شاهین بندر عامری گلزنی کردند.

سرخپوشان پایتخت در حالی به بوشهر رفتند که یحیی گل محمدی تصمیم به استراحت بازیکنان اصلی خود گرفت تا بوژیدار رادوشوویچ پس از مدت‌ها جای حامد لک را در چارچوب دروازه این تیم بگیرد.

مهدی شیری نیز با توجه به مصدومیت سیامک نعمتی به دفاع راست بازگشت و سعید آقایی نیز در سمت چپ خط دفاعی قرار گرفت.

مصدومیت کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه و شهریار مغانلو نیز سبب شد تا علی شجاعی و مهدی عبدی نیز در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی کنند.

سرخپوشان در حالی بازی را آغاز کردند که توپ و میدان را در مقابل تیم گمنام بندر عامری در اختیار داشتند و توانستند در همان ابتدای بازی نیز به گل برسند.

در ادامه نیز مالکیت توپ به طور کامل در اختیار پرسپولیس بود اما هر چه از زمان بازیگوشی اعتماد به نفس بازیکنان شاهین نیز بیشتر شد تا بتوانند در دقیقه ۳۴ روی غفلت خط دفاعی سرخ‌ها گل تساوی را به ثمر برسانند.

در ادامه باز هم بازیکنان پرسپولیس کنترل بازی را در اختیار داشتند اما نتوانستند از سد دفاع چندلایه شاهینی‌ها عبور کنند تا نیمه اول با همین تساوی به اتمام برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.