باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درباره اتفاقات دیدار سایپا و پیکان و اظهارات فراز کمالوند بیانیه‌ای صادر کرد.

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درباره اتفاقات دیدار سایپا و پیکان و اظهارات فراز کمالوند بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن، در پی اتفاقات مسابقه تیم‌های سایپا و پیکان در لیگ برتر باشگاه ذوب آهن اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«سابقه بیش از نیم قرن حضور باشگاه اصیل و ریشه دار ذوب آهن همچون اکثر باشگاه‌های با قدمت و ساختارمند کشورمان در میادین و مسابقات ورزشی به ویژه رشته فوتبال به خوبی نشانگر این است که این باشگاه علی رغم ضررهای فراوانی که با تصدیق و تایید کارشناسان محترم فوتبال از داوری دیده هرگز نه در امر مهم و مقدس داوری دخالت نموده و نه اینکه سعی نموده تا از این رویه به سود خود بهره برداری نماید.

بدیهی است که انتخاب و تعیین داوران نیز هیچ ربطی به باشگاه‌های حاضر در لیگ نداشته و نخواهد داشت و فدراسیون فوتبال و کمیته داوران نیز به عنوان فصل الخطاب امر داوری تنها پاسخگو و مسئول عملکرد داوران خواهد بود و باشگاه ذوب آهن چنانچه نفوذی داشت از این نفوذ برای بهبود نتایج و جلوگیری از زیان خودش بهره می‌برد. فلذا مطرح نمودن ادعایی واهی در تلقین ارتباط باشگاه ذوب آهن در تعیین داوران به دلیل اصفهانی بودن داور مذکور و اشاره غیر مستقیم به نقش این باشگاه‌ در تعیین نتیجه این بازی از سوی آقای کمالوند مایه تاسف و تعجب است و باشگاه ذوب‌آهن حق پیگیری قانونی و حقوقی این افترا و تهمت عوامانه از سوی نامبرده را برای خود محفوظ می‌دارد.

بهتر و پسندیده‌تر این است که ایشان به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و اموری که نه به ایشان مربوط است و نه دخل و تصرفی در آن دارند و توجیه ناکارآمدی ایشان به شغل اصلی و وظیفه تخصصیش که امر مهم مربیگری است بپردازد تا لیگ فوتبال کشورمان در بستری امن و آرام و دور از غوغا سالاری و حواشی بیهوده به کار خود ادامه دهد و مسابقات این دوره نیز به انجام برسد.

هر عقل سلیم و انسان منصفی به خوبی آگاه است که حضور چند ثانیه‌ای یک بازیکن تعویضی (و حتی نه بازیکن اضافه در زمین همانند بازی ذوب آهن و ماشین سازی) نمی‌تواند نتیجه یک بازی را تغییر دهد و توسل به این خطای کوچک برای کسب امتیازی که در زمین بازی عاجز از آن بوده‌اند مایه تأسف است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.