باشگاه پرسپولیس قصد دارد کار تمدید قرارداد برخی از بازیکنان این تیم را پس از تعطیلی مسابقات لیگ نهایی کند.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد کار تمدید قرارداد برخی از بازیکنان این تیم را پس از تعطیلی مسابقات لیگ نهایی کند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس پروسه تمدید قرارداد بازیکنان خود را از چند ماه گذشته آغاز کرده و در این راه تاکنون قرارداد مهدی عبدی، سیامک نعمتی و همچنین اعضای کادر فنی این تیم تمدید شده است.

مدیران باشگاه پرسپولیس در همین راستا قصد دارند پس از دیدار با ذوب‌آهن و تعطیلی چند هفته‌ای لیگ، کار تمدید قرارداد بازیکنان این تیم را نهایی کنند و شنیده می‌شود حتی توافقات اولیه با چهار بازیکن تیم گل‌محمدی نیز برای تمدید قرارداد صورت گرفته است.

مهدی شیری، وحید امیری، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکنانی هستند که در پایان فصل قراردادشان با پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و به جز نوراللهی و کنعانی‌زادگان که پیشنهاداتی از کشور قطر دارند، سایر بازیکنان برای تمدید قرارداد با سرخپوشان به توافق رسیده‌‌اند.

کنعانی‌زادگان و نوراللهی نیز که به گفته رسانه‌های قطری با باشگاه‌ الاهلی به توافق رسیده‌اند، پیشنهاد بسیار بالایی از این تیم دارند و همین موضوع کار را برای مذاکره با پرسپولیس سخت کرده است و باید منتظر ماند و دید در نهایت این دو بازیکن در پایان فصل چه سرنوشتی در انتظارشان خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.