سپاهان با تساوی مقابل پرسپولیس، صدر جدول را حفظ کرد و استقلال در آستانه دربی بهترین فرصت را برای رسیدن به دو تیم بالای جدول از دست داد.

سپاهان با تساوی مقابل پرسپولیس، صدر جدول را حفظ کرد و استقلال در آستانه دربی بهترین فرصت را برای رسیدن به دو تیم بالای جدول از دست داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌ودوم مسابقات لیگ برتر فوتبال، یکشنبه شب با سه مسابقه پیگیری شد.

ال‌کلاسیکوی ایران در نقش جهان به تساوی انجامید تا تغییری در جایگاه صدرنشینان در جدول ایجاد نشود. سپاهان با ۴۵ امتیاز و یک بازی بیشتر از پرسپولیس در صدر ماند. شاگردان گل‌محمدی هم با ۴۲ امتیاز در جایگاه دوم جدول باقی ماندند. تراکتور هم مقابل پیکان متوقف شد، اما با ۲۸ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر از مس رفسنجان به رده هفتم رسید. خودروسازان نیز در جایگاه نهم جدول ماندنی شدند.

استقلال که می‌توانست بهترین بهره را از تساوی سپاهان و پرسپولیس ببرد، مغلوب ذوب‌آهن شد و با ۳۴ امتیاز، در جایگاه سوم جدول حضور دارد. با این تفاسیر، اختلاف آبی‌ها با سپاهان و پرسپولیس به ترتیب به ۱۱ و ۸ امتیاز رسید و آنها از گل‌گهرِ رده چهارمی هم تنها دو امتیاز بیشتر دارند. استقلال البته دو بازی معوقه دارد و روز جمعه در دربی تهران به میدان می‌رود. گاندوها هم با شکست استقلال، ۲۱ امتیازی شدند و به جایگاه سیزدهم جدول صعود کردند.

نتایج دیدارهای هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

مس رفسنجان صفر - نساجی مازندران یک فولاد خوزستان یک - گل‌گهر سیرجان صفر صنعت نفت آبادان صفر - آلومینیوم اراک یک ماشین‌سازی تبریز ۲ - سایپا ۲ سپاهان یک - پرسپولیس یک پیکان یک - تراکتور یک استقلال صفر - ذوب‌آهن ۲

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

در سایر دیدارهای هفته بیست‌ودوم، تیم‌های پدیده خراسان و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت به مصاف هم می‌روند و زمان دیدار فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان هم مشخص نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.