تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر و در آستانه دربی شکست خورد تا بهترین فرصت برای کاهش فاصله امتیاز با مدعیان قهرمانی را از دست بدهد.

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر و در آستانه دربی شکست خورد تا بهترین فرصت برای کاهش فاصله امتیاز با مدعیان قهرمانی را از دست بدهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ فوتبال استقلال از ساعت ۲۲:۱۵ یکشنبه شب در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. وحید محمدزاده (۶) و میلاد جهانی (۶۰) برای ذوب‌آهن گلزنی کردند.

شاگردان فرهاد مجیدی که در این دیدار فرصت‌های گلزنی از دست دادند، با توجه به تساوی سپاهان - پرسپولیس این فرصت را داشتند تا در آستانه دربی روز جمعه هفته پیش‌رو فاصله امتیازی‌شان را با این دو تیم کم کنند، اما نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

شاگردان مجتبی حسینی با این پیروزی ۲۱ امتیازی شدند و به رده سیزدهم جدول رده‌بندی صعود کردند و استقلال نیز با ۳۴ امتیاز در جایگاه سوم باقی ماند.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، سید احمد موسوی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، عارف غلامی، مسعود ریگی (۹۰- سعید مهری)، شیخ دیاباته، مهدی قایدی، هرویه میلیچ (۶۵ - آرمان رمضانی)، سبحان خاقانی (۵۳ - ارسلان مطهری) و آرش رضاوند (۴۶ - مهدی مهدی‌پور).

ترکیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد جهانی (۷۵ - علی خدادادی)، رضا محمودآبادی (۴۶ - سیدمحمد قریشی)، پیمان رنجبری (۳+۹۰ دارکو بیدوف)، محمدعلی کاظمی، سینا اسدبیگی، محمد سلطانی‌مهر و مجتبی حق‌دوست (۸۶ - مهرداد قنبری).

داور: رضا عادل

نیمه اول دقیقه ۶: توپ ارسالی از روی ضربه ایستگاهی به محوطه جریمه استقلال را وحید محمدزاده با سر وارد دروازه رشید مظاهری کرد.

دقیقه ۱۱: ضربه سر دیاباته در میان چند بازیکن ذوب‌آهن را شهاب گردان راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۴: رضا محمودآبادی با خطا روی محمد نادری از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۱۲: مجتبی حسینی، سرمربی ذوب‌آهن نیز به دلیل اعتراض با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۲۳: آرش رضاوند با خطایی که مرتکب شد، کارت زرد گرفت.

دقیقه ۲۷: شوت ریگی را باز هم گردان راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۰: پاس عرضی به دیاباته رسید و این بازیکن پس از کمی مکث اقدام به شوت زدن کرد که توپ او نیز بار دیگر توسط دروازه‌بان ذوب‌آهن به کرنر رفت.

دقیقه ۱+۴۵: پیمان رنجبری با خطا روی آرش رضاوند از داور کارت زرد گرفت.

نیمه دومدقیقه ۵۱: محمد علی کاظمی، بازیکن ذوب‌آهن در محوطه جریمه استقلال توسط مسعود ریگی روی زمین افتاد که داور اعتقاد به شبیه‌سازی داشت و به او کارت زرد داد.

دقیقه ۵۹: پاس خوب نادری به ارسلان مطهری رسید و این بازیکن می‌توانست گلزنی کند که گردان بار دیگر مانع باز شدن دروازه ذوب‌آهن شد.

دقیقه ۶۰: اشتباه عارف غلامی در میانه زمین باعث شد ذوب‌آهن در موقعیت ضد حمله قرار بگیرد و میلاد جهانی با یک شوت زیبا برای دومین بار دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه ۷۴: بار دیگر دیاباته می‌توانست گلزنی کند که گردان و مدافعان ذوب‌آهن توپ را از منطقه خطر دور کردند.

دقیقه ۷۶: قایدی به دیاباته پاس زمینی داد و این بازیکن اقدام به زدن ضربه کرد که از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۸۱: ضربه قایدی پس از عبور از یک بازیکن در محوطه جریمه توسط مدافعان راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۳: مطهری صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه او با بی‌دقتی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰: سعید مهری به جای مسعود ریگی به زمین آمد.

دقیقه ۲+۹۰: بهزاد غلامپور به نحوه تعویض‌ها اعتراض شدیدی کرد تا از داور کارت زرد بگیرد.

دقیقه ۳+۹۰: دارکو بیدوف به جای پیمان رنجبری وارد زمین شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )