توپچی‌های لندن در هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس میهمان خود را از پیش‌رو برداشتند و باعث سقوط وست‌برومویچ به دسته پایین‌تر شدند.

توپچی‌های لندن در هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس میهمان خود را از پیش‌رو برداشتند و باعث سقوط وست‌برومویچ به دسته پایین‌تر شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، یکشنبه شب تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات شهر لندن میهمان خود وست‌برموویچ را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

امیل اسمیت رو در دقیقه ۲۹، نیکلاس پپه در دقیقه ۳۵ و ویلیان در دقیقه ۹۰ برای آرسنال و ماتئوس پریرا در دقیقه ۶۷ برای وست‌برومویچ گلزنی کردند.

آرسنال با کسب پانزدهمین پیروزی اش ۵۲ امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد. وست‌بروموویچ رده نوزدهمی اما با قبول نوزدهمین باختش با ۲۶ امتیاز در رده ماقبل آخر جدول باقی ماند. با توجه به فاصله ۱۰ امتیازی وست‌برومویچ با برنلی رده هفدهمی، سقوط این تیم به دسته پایین‌تر در فاصله سه هفته به پایان لیگ قطعی شد.

وست‌برومویچ بعد از شفیلدیونایتد دومین تیمی است که از لیگ برتر انگلیس سقوط می‌کند. این تیم بعد از یک سال حضور در لیگ برتر به دسته پایین‌تر برمی‌گردد.

در آخرین بازی هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، امشب (دوشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، فولام از برنلی پذیرایی می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.