مربی تراکتور گفت: در دیدار با پیکان می‌توانستیم برنده باشیم اما به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا خسته بودیم.

مربی تراکتور گفت: در دیدار با پیکان می‌توانستیم برنده باشیم اما به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا خسته بودیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید عبداللهی در نشست خبری بعد از دیدار با پیکان که با تساوی یک - یک خاتمه یافت گفت: تنها مشکلی که داشتیم فشار خیلی زیادی بود که در بازی‌های آسیایی روی ما ایجاد شد. دیروز هم گفتم که رقیب اول‌مان خستگی است. پرسپولیس مساوی کرده و استقلال هم تا الان از ذوب‌آهن عقب است و این نشان می‌دهد ۳ خستگی بزرگترین رقیب ما بوده است.

وی ادامه داد: فشار زیادی روی بازیکنان ایجاد شد و برای همین تلاش زیادی برای ریکاوری کردیم. در ۳۰ دقیقه اول بچه‌ها خیلی خوب و با نشاط بازی کردند. فشار آنقدر زیاد بود که فکر می‌کنم خستگی در ساق پای بچه‌ها مشهود بود.

مربی تراکتور اضافه کرد: روی یک اشتباه فردی گل خوردیم و در ۳۰ دقیقه آخر هم بازی فقط روی اوت دستی بود. می‌توانستیم برنده باشیم ولی خسته بودیم. از نتیجه اصلاً‌ راضی نیستیم اما منطقی باید بگویم که خستگی بلای جان‌مان شد و امیدوارم تا بازی بعدی که فکر می‌کنم ۴ روز دیگر است این مشکل را حل کنیم. فاصله کم بازی‌ها تیم‌های آسیایی را خیلی اذیت می‌کند.

عبداللهی درباره غیبت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، تصریح کرد: فکر می‌کنم باشگاه نظرش را اعلام کرده است. اشکان و مسعود از بزرگان و کاپیتان‌های ما هستند. آنها در آسیا هر وقت وارد زمین شدند تمام تلاش‌شان را کردند و خوب ظاهر شدند. همانطور که باشگاه گفت این بازیکنان از سرمربی و باشگاه مرخصی گرفته‌اند و چیز دیگری نیست.

وی درباره اینکه گفته می‌‌شود مطالبات این بازیکنان پرداخت نشده است، عنوان کرد: یادتان باشد همیشه در تراکتور حرف هست که می‌گویند اینگونه یا آنگونه است. نمی‌دانم این می‌گویند‌ها از کجا می‌آید. چیزی که می‌بینیم این است و گفتم. مشکلی نیست و حتما این دو بازیکن به ما اضافه می‌شوند. چیز خاصی نیست که درباره آن صحبت کنم و اگر چیزی بود و من اطلاع داشتم حتما به شما می‌گفتم. سعی می‌کنم همیشه صادق باشم. این بازیکنان در مرخصی هستند و تا روز آخر در آسیا تلاش کردند و آنقدر هم با شخصیت هستند که مسئله‌ای پیش نیاید.

لیگ برتر فوتبال| کامبک پیکان مقابل تراکتور برای فرار از شکست خانگی

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )