سرمربی تیم استقلال به دنبال آن است تا در یازدهمین تجربه حضورش روی نیمکت آبی پوشان به هفتمین پیروزی خود دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر امشب به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود و این یازدهمین دیدار این تیم در فصل جاری با هدایت فرهاد مجیدی است.

مجیدی که از هفته هفدهم لیگ برتر جانشین محمود فکری شد و هدایت آبی پوشان را بر عهده گرفت، تاکنون ۳ بار در لیگ برتر، یک بار در جام حذفی و ۶ بار در لیگ قهرمانان آسیا این تیم را راهی میدان کرده که حاصل این ۱۰ بازی، ۶ پیروزی، ۳ مساوی و یک شکست است. مجیدی در تلاش است تا در یازدهمین دیداری که تیمش را در این فصل به میدان می‌فرستد، هفتمین پیروزی‌اش را به دست آورد.

آبی پوشان تاکنون مقابل فولاد و ماشین سازی در لیگ برتر، مقابل پیکان در جام حذفی و مقابل الشرطه (۲ بار) و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا با مجیدی طعم پیروزی را چشیده‌اند و مقابل پیکان در لیگ برتر، الدحیل و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا تن به تساوی داده‌اند. تنها شکست این تیم نیز مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

دیدار استقلال و ذوب آهن از هفته بیست و دوم لیگ برتر یازدهمین تجربه نشستن فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی پوشان در فصل جاری است که این دیدار از ساعت ۲۲:۱۵ امشب در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.