باشگاه یوونتوس قصدی برای فروش مدافع هلندی خود ندارد.

باشگاه یوونتوس قصدی برای فروش مدافع هلندی خود ندارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماتیس دلیخت که گفته می‌شود از پیوستن به یوونتوس پشیمان است و شایعاتی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش وجود دارد، مورد توجه باشگاه‌هایی همچون چلسی و بارسلونا قرار داد. نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت» اما گزارش داده است که باشگاه یوونتوس موضعش در این خصوص را مشخص و تأکیده کرده دلیخت ۲۱ ساله فروشی نیست.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» اخیراً گزارش داده بود که این مدافع هلندی بند فسخی ۱۵۰ میلیون یورویی در قراردادش با یوونتوس دارد که قابلیت فعال شدن در تابستان پیش‌رو را دارد.

ماتیس دلیخت در تابستان ۲۰۱۹ با قراردادی پنج ساله و در ازای ۷۵ میلیون یورو از آژاکس به یوونتوس پیوست. او که تا سال ۲۰۲۴ با یوونتوس قرارداد دارد، تاکنون در ۷۰ بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته است.

کاپیتان پیشین آژاکس اخیراً در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفته بود: برای من بازی در یوونتوس مایه افتخار است و دوست دارم فکر کنم که روزی کاپیتان این تیم خواهم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.