طبق اعلام یک نشریه انگلیسی، کاپیتان تیم فوتبال تاتنهام از سران این باشگاه درخواست کرده تمام پیشنهادهایی که برای فروش او دریافت می‌کنند را رد نکنند.

طبق اعلام یک نشریه انگلیسی، کاپیتان تیم فوتبال تاتنهام از سران این باشگاه درخواست کرده تمام پیشنهادهایی که برای فروش او دریافت می‌کنند را رد نکنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه سان انگلیس نوشته است که هری کین دیگر تمایلی به ماندن در تاتنهام ندارد و اگر این تیم موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نشود قطعاً درخواست جدایی خواهد کرد.

تاتنهام در حال حاضر با ۵۶ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و شانس زیادی هم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارد. باخت ۳ بر یک روز گذشته (شنبه) سفیدپوشان لندن در خانه لیدزیونایتد، سبب شد که فاصله میان این تیم و رده چهارم جدول به ۷ امتیاز افزایش پیدا کند و این در حالیست که تنها ۳ هفته دیگر به پایان فصل جاری لیگ برتر باقی مانده است.

تاتنهامی که با مورینیو فصل را به امید کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا آغاز کرد، بعد از اخراج آقای خاص در ماه گذشته هم نتوانست نتایجی که صعودش به جمع ۴ تیم بالای جدول را تضمین کند بگیرد و همین موضوع سبب شد که کاپیتان انگلیسی تیم دیگر انگیزه‌ای برای ماندن نداشته باشد.

سان نوشته است که کین از دانیل لوی، مالک باشگاه تاتنهام درخواست کرده در صورتی که تابستان امسال پیشنهادی برای فروش او دریافت کرد که نظرش را جلب کرد، به آن گوش کند. این در حالیست که گفته می‌شود هر دو تیم شهر منچستر، سیتی و یونایتد هم مشتری کین هستند.

کین ۲۷ ساله در حالی تصمیم به ترک تاتنهام گرفته است که تا سال ۲۰۲۴ با این تیم قرارداد دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.