نشست رئیس فدراسیون با سرمربیان تیم های ملی فوتبال جوانان و نوجوانان امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در نشستی که امروز با حضور شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون، شهره موسوی، نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان، مریم آزمون سرمربی تیم جوانان و شادی مهینی، سرمربی تیم نوجوانان برگزار شد. برنامه‌های آتی هر دو تیم مورد بررسی قرار گرفت.

شهاب‌الدین عزیزی خادم در ابتدای این نشست گفت: نگاه فدراسیون فوتبال به بانوان نگاه توسعه محور است. نیمی از جمعیت کشور زنان هستند. از باشگاه‌های می‌خواهم که به فوتبال و فوتسال بانوان توجه ویژه ای داشته باشند و در این زمینه تیمداری کنند. در تیر و مردادماه بازی‌های تدارکاتی را برای بانوان در نظر داریم و قرار شد نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان این بازی‌ها را بررسی کند.

شهره موسوی نایب رئیس سوم فدراسیون هم تاکید کرد: با توجه به اهمیتی که رئیس فدراسیون به فوتبال بانوان می‌دهد این نشست را با سرمربیان تیم‌های ملی بانوان امروز برگزار کردیم. مریم ایراندوست، سرمربی تیم بزرگسالان به دلیل برخی از مشکلات نتوانست خود را به جلسه امروز برساند که در روزهای آتی نیز با وی نشستی را با حضور عزیزی خادم برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه در خصوص برنامه‌های پیشرو تیم‌های ملی بانوان گفت: تیم ملی جوانان خود را برای حضور در مسابقات «کافا» آماده می‌کند و به همین منظور نخستین اردوی خود را از روز سه شنبه ۲۱ طبق پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا آغاز می‌کند. امیدوارم در این مسابقات نمایندگان خوبی برای برای کشورمان باشند. همچنین تیم ملی بزرگسالان ما دو بازی دوستانه در بلاروس خواهد داشت. فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر اردوها خواهد داشت و در تورنمنت‌هایی که دعوت می‌شویم، حضوری مستمر خواهیم داشت تا بتوانیم توانمندی بازیکنانمان را بالاتر ببریم.

گفتنی است در پایان جلسه، آزمون و مهینی گزارشی درباره روند آماده‌سازی تیم‌های تحت نظر خود به رئیس فدراسیون ارائه دادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.