سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با همه شرایطی که داریم محکوم به ارائه یک بازی خیلی قوی و با برنامه و محکم مقابل تیم خوب استقلال هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با همه شرایطی که داریم محکوم به ارائه یک بازی خیلی قوی و با برنامه و محکم مقابل تیم خوب استقلال هستیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید محتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: فکر می‌کنم در مقطعی از فصل قرار گرفتیم که برای همه تیم‌ها مقطع حساسی است، چه برای تیم‌های بالای جدول و چه برای تیم‌های پایین جدول واقعا دوره‌ حساسی است. این حساسیت باعث می‌شود که از نظر کیفی بازی‌ها خوب باشد و روی کیفیت بازی‌ها تاثیر بگذارد.

وی ادامه داد: با شرایطی که داریم سعی می‌کنیم در این مقطع جلوی حریفان با قدرت و قوی ظاهر شویم. مقابل تیمی بازی داریم که در شرایط خوبی است و بازی‌های خوبی در لیگ قهرمانان داشته است. این تیم کادر خیلی زیرکی دارد که بر اساس داشته‌های‌شان چیدمان خوبی دارند. در ۶ بازی‌ آسیایی استقلال سیستم‌های مختلف خوبی گذاشتند و در سیستم‌ها هم موفق بودند. این موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند ولی ما هم بر اساس داشته‌هایمان سعی می‌کنیم استراتژی خوبی برای این بازی در نظر بگیریم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اضافه کرد: الان ٢۴ روز است که بازی رسمی نداشته‌ایم و این کار را برای ما سخت می‌کند اما با همه شرایطی که داریم محکوم به ارائه یک بازی خیلی قوی و با برنامه و محکم مقابل تیم خوب استقلال هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.