دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان مدعی شد این تیم توانایی و شانس برتری در دیدار مقابل تراکتور تبریز در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر را دارد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان مدعی شد این تیم توانایی و شانس برتری در دیدار مقابل تراکتور تبریز در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر را دارد. علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه بازی با تراکتور گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و تجربه بازیکنان جوان تیم هم بازی به بازی بیشتر می‌شود. در این بین کادر فنی هم آنالیز خوبی از بازیکنان پیکان دارد و ما تلاش می‌کنیم تا براساس ایده‌های مربیان نقاط ضعف‌مان را کمتر کنیم تا نتایج بهتری هم بگیریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در ادامه افزود: من فکر می‌کنم اگر جوان‌های تیم از جمله خودم در سال‌های گذشته بیشتر بازی می‌کردیم الان پیکان در جدول رتبه بهتری داشت. در بعضی بازی‌ها به دلیل اشتباهات فردی ضرر کردیم و می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم. به هر حال این چیزها برای تیمی که جوان است، پیش می‌آید.

وی با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر تراکتور تصریح کرد: بازیکنان ما جوان و باانگیزه هستند، به همین دلیل مقابل تیم‌های بزرگی که پرمهره هستند همیشه با انگیزه و انرژی بالا بازی می‌کنیم. برای بازی روز یکشنبه هم انگیزه زیادی داریم و دیدار با تراکتور برای ما اهمیت زیادی دارد. ما در بازی رفت برابر این تیم شکست خوردیم و امیدواریم بتوانیم این بار مثل بازی با استقلال تهران با تجربه بیشتری برابر تراکتور بازی کنیم. پیکان در چند سال گذشته معمولاً نتایج خوبی برابر تراکتور گرفته است و من حس خوبی به بازی برابر این تیم دارم.

رضایی خاطر نشان کرد: تراکتور با اینکه در آسیا عملکرد خوبی داشته است، ولی شکست دادن این تیم دور از دسترس نیست. آنها بعد از تغییرات کادر فنی نتایج خوبی گرفته‌اند، ولی این دلیل نمی‌شود که از بازی با تراکتور ترس داشته باشیم. ما هم ثابت کرده‌ایم تیمی باشخصیت هستیم و پتانسیل فنی خوبی داریم. اگر باتجربه‌تر بازی کنیم و خودباوری بیشتری داشته باشیم، می‌توانیم تراکتور را شکست دهیم. این جایگاهی هم که در جدول داریم جایگاه واقعی ما نیست و می‌توانستیم تا همین هفته جایگاه بهتری داشته باشیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که آنها در این فصل دنبال چه جایگاهی هستند، تصریح کرد: اگر شکل تیم از اول فصل همینطور بود و آقای تارتار زودتر به پیکان می‌آمد و بازیکنان موردنظرش را جذب می‌کرد، برای کسب سهمیه می‌جنگیدیم، هر چند که دیر آمدن آقا مهدی هم به سود بازیکنانی مثل من شد. با این حال سرمربی ما هنر خودش را نشان داد و توانست نتایج خوبی بگیرد. ما می‌توانیم در نیمه بالای جدول باشیم. اگر همین تیم حفظ و قوی‌تر شود می‌توانیم نتایج بهتری در فصل آینده بگیریم.

وی در پایان درباره وضعیت خودش خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که شرایط خوبی دارم و تمرینات خوبی را زیر نظر آقای اینانلو انجام می‌دهم. این اولین فصلی است که در لیگ برتر حضور دارم و خوشبختانه بازی به بازی بهتر می‌شوم. فقط امیدوارم این بیماری کرونا زودتر تمام شود تا هواداران فوتبال را هم در ورزشگاه ببینیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.