سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: هفته گذشته حاشیه‌هایی داشتیم که آنها را جمع کردیم و تمرین گذاشتیم تا به شرایط دلخواه برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: هفته گذشته حاشیه‌هایی داشتیم که آنها را جمع کردیم و تمرین گذاشتیم تا به شرایط دلخواه برسیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، علیرضا اکبرپور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: صعود سه نماینده فوتبال ایران را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا تبریک می‌گویم. هفته گذشته حاشیه‌هایی داشتیم که آنها را جمع کردیم و تمرین گذاشتیم تا به شرایط دلخواه برسیم. سایپا حریف فردای ما هم تیمی جوان است و آن را آنالیز کرده‌ایم.

«نقاط ضعف و قوت حریف را بررسی کردیم و ان‌شاءالله هر سه امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: در این مدت حاشیه‌هایی داشتیم و از زنوزی که سرمایه خود را برای فوتبال گذاشته است، تشکر می‌کنم. باید قدر این افرادی را که به فوتبال آمده‌اند و از جیب خود برای فوتبال خرج می‌کنند، بدانیم. باید به این افراد کمک کنیم و آنها را دلسرد نکنیم تا با دلگرمی از جیب خود برای فوتبال خرج کنند.

سرمربی ماشین‌سازی با بیان اینکه حاشیه‌ها با حضور بزرگان حل شد، تصریح کرد: زنوزی کمک کرد تا تیم را جمع کنیم. قرار بود مبلغی به حساب بازیکنان واریز شود که این اتفاق رخ داد و قول دادند درصد دیگری از قرارداد بچه‌ها را پرداخت کنند. این پول مهم نیست و بازیکنان با تمام توان خود کار می‌کنند. با این حال هر چه این مبلغ زودتر واریز شود، روحیه اعضای تیم بالا می‌رود و آنها شرایط بهتری به دست می‌آورند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.