سرمربی تیم فوتبال ویارئال صعود شاگردانش به فینال لیگ اروپا با غلبه بر آرسنال را افتخاری غرور‌‌آمیز توصیف کرد.

سرمربی تیم فوتبال ویارئال صعود شاگردانش به فینال لیگ اروپا با غلبه بر آرسنال را افتخاری غرور‌‌آمیز توصیف کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پنجشنبه شب یکی از شیرین‌ترین شب‌های دوران مربیگری اونا امری سرمربی تیم فوتبال ویارئال بود. مردان او در خانه آرسنال به تساوی بدون گل رضایت دادند، اما به لطف پیروزی خانگی ۲ بر یک دور رفت، توانستند جواز صعود به فینال لیگ اروپا را کسب کنند. به این ترتیب این سرمربی اسپانیایی توانست از آرسنالی‌هایی که دو سال پیش او را اخراج کردند، انتقام بگیرد و رؤیای آنها را برای قهرمانی در لیگ اروپا و به دنبال آن کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده، بر باد دهد.

امری در پایان مسابقه گفت: بابت شکست دادن تیم بسیار خوبی مانند آرسنال ما شدیداً احساس غرور می‌کنیم. مزد تلاش‌ها و سختکوشی‌مان را هم در این بازی و هم در بازی رفت گرفتیم و شایسته صعود بودیم. در این بازی با رویکردی بسیار جدی به میدان رفتیم و بازیکنانم بی‌وقفه به یکدیگر کمک می‌کردند. ما امروز خیلی سخت تلاش کردیم و در فاز دفاعی هم عملکردمان بسیار خوب بود.

سرمربی اسپانیایی «زیردریایی زرد» افزود: البته گاهی اوقات هم مانند بخش‌هایی از دیدار رفت، کنترل بازی را در دست داشتیم. با این حال باید اعتراف کنم که در این بازی آرسنال بهترین موقعیت را برای گلزنی داشت.

امری درباره روبه‌رو شدن با منچستریونایتد در فینال لیگ اروپا هم گفت: می‌دانم که بازی مقابل منچستریونایتد کار بسیار سختی خواهد بود، اما الان ما می‌خواهیم از دستاوردی که کسب کرده‌ایم، لذت ببریم. ما شایسته بازی مقابل منچستریونایتد هستیم و می‌خواهیم در آن بازی بهترین بازی‌مان را برای هواداران به نمایش بگذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.