سرمربی تیم فوتبال رم پس از آنکه آخرین فرصتش برای کسب جام با این تیم را هم از دست داد، از دوران دو ساله کار خود در جالوروسی ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال رم پس از آنکه آخرین فرصتش برای کسب جام با این تیم را هم از دست داد، از دوران دو ساله کار خود در جالوروسی ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رم شب گذشته (پنجشنبه) در خانه به مصاف منچستریونایتد رفت تا باخت ۶ بر ۲ بازی رفت مرحله نیمه نهایی را جبران کند. شاگردان پائولو فونسکا اگرچه توانستند شکستی را به میهمان انگلیسی تحمیل کنند اما نتیجه آن (۳ بر ۲) طوری نبود که بتواند گل‌های خورده بازی رفت را جبران کند و به این ترتیب آنها با قبول شکست ۸ بر ۵ از صعود به فینال رقابت‌ها باز ماندند.

این آخرین فرصت پائولو فونسکا برای کسب جام با رمی‌ها بود، چرا که او در پایان فصل باید از این تیم جدا شود و سکان هدایتش را به ژوزه مورینیو بسپارد.

فونسکا در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من فکر می‌کنم که در مجموع دو بازی رفت و برگشت عملکرد خوبی داشتیم. در بازی رفت در منچستر هم یک نیمه بسیار خوب داشتیم. به همین دلیل فکر می‌کنم برای ما صعود به فینال امکان‌پذیر بود. بله ما می‌توانستیم به فینال برسیم و در بازی رفت هم تیم برنده نیمه اول بودیم هرچند که در نیمه دوم همه چیز را خراب کردیم. باید بازی برگشت را با نتیجه ۴ بر صفر می‌بردیم و این کار را ما را بسیار سخت کرده بود. با این وجود ما نهایت تلاش‌مان را کردیم و سه گل هم زدیم. متأسفانه منچستریونایتد هم از موقعیت‌هایش بهترین بهره را برد.

دو سه روز گذشته برای فونسکا روزهای عجیبی بود، چرا که اعلام شد او در پایان فصل رم را ترک خواهد کرد و تنها چند ساعت بعد از آن هم باشگاه رم به صورت رسمی از عقد قرارداد با ژوزه مورینیو خبر داد.

سرمربی پرتغالی جالوروسی درباره انتصاب هموطنش به عنوان جانشین او گفت: من مورینیو را خوب می‌شناسم. هر دوی ما پرتغالی هستیم. او با هم صحبت کرده‌ایم و او نسبت به من خیلی لطف داشت. من واقعاً فکر نمی‌کنم که مورینیو به توصیه و نصیحت من برای هدایت رم نیاز داشته باشد. برای من هدایت رم تجربه‌ای لذت‌بخش بود. من نکات مثبت فراوانی اینجا یاد گرفتم که در آینده به درد خواهد خورد. در کل تجربه‌ای بسیار سخت اما بسیار رضایتبخش بود.

آیا فونسکا در پایان کارش با رم در سری A خواهد ماند؟ او در پاسخ به این سؤال گفت: راستش نمی‌دانم. من واقعاً کار در ایتالیا را دوست دارم، اما آینده‌ام به فرصت‌های کاری که پیشنهاد می‌شود بستگی خواهد داشت. ببینیم چه می‌شود.

سرمربی جالوروسی در انتها درباره اینکه آیا در طول فصل به استعفا فکر کرده هم تأکید کرد: خیر، من اهل تسلیم شدن نیستم. اوقات سختی داشت اما من سعی کردم تمرکزم برای ارتقای سطح تیم را از دست ندهم و به کارم ادامه دهم. نه من هرگز به استعفا فکر نکردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.