مربی فوتسال ایران گفت که با حضور رئیس جدید کمیته فوتسال، انتظار می‌رود شاگردان ناظم‌الشریعه به فینال جام جهانی لیتوانی صعود کنند.

مربی فوتسال ایران گفت که با حضور رئیس جدید کمیته فوتسال، انتظار می‌رود شاگردان ناظم‌الشریعه به فینال جام جهانی لیتوانی صعود کنند. محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره انتخاب مهرداد سراجی به‌عنوان رئیس جدید کمیته فوتسال اظهار داشت: از زحمات پرهیزکار تشکر می‌کنم. او انسان بسیار زحمتکش و خوشرویی بود و نسبت به فوتسال عشق و تعصب داشت. با این حال ترکش ناملایمتی‌های فدراسیون قبلی در قبال فوتبال به پرهیزکار، ناظم‌الشریعه و تیم ملی اصابت کرد. پرهیزکار از ۲۵ سال پیش کارمند فدراسیون فوتبال بود و از آن زمان، زحمات زیادی برای فوتسال کشید.

وی با بیان اینکه از اواخر سال ۹۸ نسبت به تیم ملی بی‌توجهی شد، تصریح کرد: برنامه‌ها و بازی‌های تدارکاتی سرمربی تیم ملی از آن زمان رد می‌شد. در این مدت نسبت به شرایط فوتسال جهان عقب افتادیم و نتوانستیم بازیکنان جدیدی به تیم ملی اضافه کنیم. اکنون همان تیم سال ۲۰۱۶ با چند جابجایی وارد جام جهانی ۲۰۲۱ خواهد شد. هر رئیسی تیم خودش را می‌آورد تا خیالش بابت اجرای برنامه‌های خود راحت باشد. این اتفاق در کشتی هم رخ داد و تغییرات زیادی در فدراسیون کشتی با حضور دبیر اتفاق افتاد.

مربی فوتسال کشورمان با بیان اینکه این جابجایی ناشی از عملکرد ضعیف پرهیزکار نبود، خاطرنشان کرد: سراجی تجربه مدیریتی دارد و عضو هیئت رئیسه فدراسیون است که با این اعتبار می‌تواند برای فوتسال مفید باشد. او فوتسال را دوست دارد و شنیدم قول داده برای فوتسال مدیری تمام وقت باشد. سراجی با فوتسال آشناست و باید بداند مسئولیت سنگینی را پذیرفته که توقع مردم از آن بسیار بالاست. تیم ملی قبل از او سوم جهان شده است و با حضور رئیس جدید انتظار داریم فینالیست جام جهانی شویم.

خوراکچی با بیان اینکه زحمات فوتسال برای خانواده آن و افتخارات این رشته برای همه است، به تسنیم گفت: سراجی در بازی گیتی‌پسند و مس سونگون در سالن بود و همان زمان متوجه شدم قرار است رئیس کمیته فوتسال شود! ما بالا و پایین این رشته را دیدیم و اینقدر پتانسیل و مربیان خوب دارد که در عین بی‌توجهی‌ها مقام‌های ارزشمند می‌گیرد.

وی با اشاره به فینال مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال اروپا بیان کرد: این بازی را تماشا کردم و دیدم که سطح بسیار متفاوتی با فوتسال ما دارد. بازیکنان بارسلونا و اسپورتینگ در جام جهانی و تیم‌هایی چون اسپانیا و پرتغال که رقبای اصلی ما هستند، بازی می‌کنند. همین مسئله و نیز معدل سنی بالای بچه‌ها مرا نگران کرد. البته بازیکنان ما اینقدر باهوش هستند که نتیجه را در هر زمانی به نفع ما تغییر دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.