زمان برگزاری جدال رقیب دیرینه فوتبال جزیره که به خاطر تمجع اعتراض‌آمیز هواداران شیاطین لغو شد، از سوی سازمان لیگ برتر انگلیس اعلام شد.

زمان برگزاری جدال رقیب دیرینه فوتبال جزیره که به خاطر تمجع اعتراض‌آمیز هواداران شیاطین لغو شد، از سوی سازمان لیگ برتر انگلیس اعلام شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس اعلام کرد که تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول، مصاف رودروی خود در هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس را روز ۱۳ می (۲۳ اردیبهشت) انجام خواهد داد.

این دو تیم قرار بود یکشنبه شب در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف هم بروند اما هجوم هواداران معترض منچستریونایتد که خواهان خروج خانواده گلیزر (مالک آمریکایی باشگاه) از این باشگاه بودند، اجازه نداد بازی در زمان مقرر برگزار شود و به همین دلیل هم سازمان لیگ جزیره به توصیه پلیس شهر منچستر و برای حفظ سلامتی اعضای دو تیم تصمیم به لغو این بازی گرفت.

اکنون این بازی به روز پنجشنبه هفته آینده موکول شده و این بدان معناست که شیاطین سرخ در یک بازی ۵ روز باید ۳ بازی در لیگ برتر انجام دهند که برنامه بسیار فشرده‌ای را برای این تیم خواهد ساخت. پیش از این منچستری‌ها قرار بود روز۲۲ اردیبهشت نیزبان لسارسیای باشند اما برای امکان‌پذیر شدن برگزاری بازی لغو شده برابر لیورپول، بازی شیاطین سرخ برابر روباه‌ها یک روز زودتر یعنی روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت انجام خواهد شد. این در حالیست که مردان اولگنار سولسشایر روز یکشنبه هفته آینده هم در لیگ برتر انگلیس میهمان استون‌ویلا خواهند بود. به این ترتیب آنها به صورت یک روز در میان سه بار به میدان خواهند رفت که با احتساب بازی فرداشب آنها برابر رم در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، تعداد بازی‌های‌شان در طول یک هفته به ۴ مورد خواهد رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.