سرمربی سابق استقلال می‌گوید به دلیل شرایط خاص موجود در نتیجه شیوع کرونا مطمئن نیست که بخواهد بار دیگر مربیگری در فوتبال آسیا را تجربه کند.

سرمربی سابق استقلال می‌گوید به دلیل شرایط خاص موجود در نتیجه شیوع کرونا مطمئن نیست که بخواهد بار دیگر مربیگری در فوتبال آسیا را تجربه کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ استراماچونی در گفت‌و‌گو با سایت «آدنکرونوس» به تردید خود برای بازگشت به فوتبال آسیا با وجود دریافت چند پیشنهاد از قاره کهن اعتراف کرد.

سرمربی سابق استقلال گفت: آینده‌ام؟ من الان بین دو راهی قبول یا خودداری از ادامه دادن به تجربه آسیایی‌ام قرار دارم. در آسیا من به جز فوتبال در سایر بخش‌های زندگی‌ام هم تجربیات خوبی داشتم و یک بُعد آسیایی هم به حرفه من داد. من پیشنهادهایی هم از آسیا داشته‌ام اگرچه به خاطر شرایط خاصی تاریخی که داریم سپری می‌کنیم (اشاره به شیوع کرونا) برای پذیرش آنها کمی تردید دارم و بیش از پیش بلاتکلیف هست. با این حال من این کار را دوست دارم و باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

اولین و تنها تجربه مربیگری سرمربی سابق تیم‌‌های اودینزه، اینتر و اسلاویاپراگ در آسیا به همراه تیم استقلال بود که به دلیل مشکلات مالی در پرداخت حقوقش نیمه تمام ماند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )