حساس ترین بازی هفته هفتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال در الوند برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، رقابت های لیگ برتر فوتسال وارد روزهای حساس خود شده و جدال در دو گروه برنده ها و بازنده ها حساس پیگیری می شود. در هفته هفتم گروه برنده ها در حساس ترین بازی کراپ الوند میزبان گیتی پسند اصفهان است. کراپ با توجه به دو باخت پیاپی شانس کمی برای قهرمانی دارد اما بازی این تیم با گیتی پسند جنبه حیثیتی دارد و این تیم برای کسب پیروزی به آب و آتش خواهد زد.

الوند سه بار با گیتی پسند روبرو شده که دو شکست و یک تساوی حاصل آن بوده اما حالا به مصاف تیم می رود که پس از شکست دادن مس، با روحیه به این بازی آمده است.

جدال مهدی جاوید آقای گل سال های اخیر فوتسال با وحید شمسایی، آقای گل فوتسال آسیا دیدنی است؛ به خصوص که رابطه طرفین با هم چندان خوب هم نیست و پا به توپ شدن شمسایی می تواند این دوئل را دیدنی تر کند.

در دیگر بازی این گروه مس سونگون برای باقی ماندن در کورس مهمان فرش آرای مشهد است. در مرحله قبل فرش آرا مس را در مشهد شکست داد و حالا برای تکرار پیروزی تلاش خواهد کرد.

در سومین بازی هم سن ایچ صدرنشین میزبان مقاومت البرز است و اگر حریف خود را دست کم بگیرد چه بسا تنبیه شده و صدر جدول را از دست بدهد.

برنامه بازی ها به شرح زیر است:

هفته هفتم برنده‌ها -جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ -ساعت ۲۲ کراپ الوند -گیتی پسند (سالن یادگار الوند) سن ایچ ساوه -مقاومت البرز (سالن فجر ساوه) فرش آرا مشهد -مس سونگون (سالن بهشتی مشهد)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.