باشگاه النصر عربستان که سابقه مشخصی در شکایت از تیم‌های ایرانی دارد، این بار برای یکی از صحنه‌های دیدار با فولاد معترض شده است.

باشگاه النصر عربستان که سابقه مشخصی در شکایت از تیم‌های ایرانی دارد، این بار برای یکی از صحنه‌های دیدار با فولاد معترض شده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه النصر عربستان بابت یکی از صحنه‌های دیدار با فولاد خوزستان در مسابقات گروه D لیگ قهرمانان آسیا، نسبت به تصمیم داور این مسابقه به AFC اعتراض کرده است.

در دقیقه ۵۸ این بازی محمد آبشک ضربه‌ای با آرنج به شکم عبدالرزاق حمدالله وارد می‌کند. در این صحنه بعد از به زمین افتادن مهاجم مراکشی النصر داور بازی به این بازیکن کارت زرد نشان می‌دهد، اما النصری‌ها اعتقاد دارند که داور باید هافبک فولاد را اخراج می‌کرد و بابت همین موضوع به مسؤلان برگزاری مسابقات اعتراض کرده و خواهان محرومیت این بازیکن شده‌اند.

این در حالی است که پیش از این باشگاه فولاد نیز بر سر برخورد غیراخلاقی حمدالله در محوطه جریمه با بازیکن فولاد، از این بازیکن و باشگاه النصر به AFC شکایت کرده بود، اقدام غیراخلاقی که به ضربه آبشک به حمدالله کاملاً مرتبط است.

به گزارش تسنیم، شکایت النصری‌ها از بازیکن فولاد درحالی است که این باشگاه سال گذشته با شکایت از پرسپولیس مدعی شده‌ بود که نماینده ایران نباید از بازیکنان جدیدش استفاده می‌کرد و این تیم عربستانی خواهان حذف پرسپولیس از مسابقات شده بود که البته این شکایت به نتیجه نرسید.

دو تیم باید از ساعت ۲۲:۳۰ امروز (جمعه) در آغاز دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، در ریاض به مصاف هم بروند. دیدار رفت فولاد و النصر سه‌شنبه گذشته با تساوی یک - یک خاتمه یافته بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )