سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: اولین توپی که نفت مسجدسلیمان در دقیقه ۷۰ روی دروازه ما آورد، تبدیل به گل شد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: اولین توپی که نفت مسجدسلیمان در دقیقه ۷۰ روی دروازه ما آورد، تبدیل به گل شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم‏، محمد ربیعی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ابتدا پیروزی نفت مسجدسلیمان را به این تیم تبریک می‌گویم. درباره بازی باید بگویم که نیمه اول یک بازی پایاپای بود و دو تیم یک احتیاطی را در دستور کار داشتند. در نیمه دوم کاملاً بازی را تهاجمی شروع کردیم و موقعیت ایجاد کردیم و اولین توپی که نفت مسجدسلیمان در دقیقه ۷۰ روی دروازه ما آورد، تبدیل به گل شد.

وی ادامه داد: ما موقعیت‌هایی ایجاد و در اواخر بازی فشار را روی دروازه حریف بیشتر کردیم. تیمم را مستحق شکست نمی‌دانم، ولی به هر حال فوتبال است و نفت مسجدسلیمان هم برنامه‌اش این بود که حداقل امتیاز را داشته باشد و دفاع کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطرنشان کرد: ما دفاع آنها را خوب باز کردیم و در نیمه دوم روی گل آنها غافلگیر شدیم. به هر حال فوتبال است‏. امروز روز خوب ما نبود و به بچه‌های‌مان خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم که این روندی که از هر دو تیم دیدیم قطعاً در آینده پیشرفت بیشتری خواهند داشت. داوری هم مشکلی نداشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.