یوسو سسما مربی تیم فوتبال فولاد ایران اعلام کرد، این تیم در دیدار فردا مقابل النصر عربستان با تغییراتی نسبت به دیدارهای اخیر در زمین حاضر می‌شود.

یوسو سسما مربی تیم فوتبال فولاد ایران اعلام کرد، این تیم در دیدار فردا مقابل النصر عربستان با تغییراتی نسبت به دیدارهای اخیر در زمین حاضر می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، یوسو سسما مربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر النصر عربستان گفت: ما دور رفت مسابقات را طی کردیم و فردا دور برگشت شروع می‌شود. هدف ما این بود که تا پیش از دیدار فردا شانس صعود داشته باشیم و اکنون هم این شانس را در اختیار داریم. سه مسابقه سخت دیگر در پیش است و به همان اندازه که برای ما سخت است، برای حریفان ما نیز مشکل خواهد بود.

وی در ادامه افزود: بازی فردا از اهمیت خاصی برخوردار است و ما در بازی قبلی دیدیم که آنها تیم خیلی خوبی بودند. النصری‌ها با تمام بازیکنان باکیفیت و سرمربی باکلاس جهانی نتوانستند ما را شکست بدهند. در بازی فردا هم بازیکنان‌مان طبق معمول منسجم، منظم و با انگیزه فراوان به میدان می‌روند. با توجه به اینکه بعضی از بازیکنان ما در مدت کم تعداد زیادی بازی انجام داده‌اند و خسته هستند، تغییراتی در ترکیب خود خواهیم داشت.

«بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات کار ما را سخت کرده است.»، مربی تیم فوتبال فولاد با یادآوری این موضوع تصریح کرد: مهم این است که هر بازیکنی در زمین حاضر شود با تمام قدرت و انگیزه خواهد آمد تا توانایی‌های خود را نشان بدهد و این را مطمئن هستم. ما قدم به قدم به جلو می‌رویم و با مشورت کادر فنی و مربی بدنساز این تصمیم را گرفتیم که تغییراتی در ترکیب تیم برای بازی فردا بدهیم و این را احتیاج تیم خود دانستیم.

مربی تیم فوتبال فولاد ایران در خاتمه اظهار داشت: برای بازی‌های بعد قبل از همان دیدار تصمیم می‌گیریم و باید شرایط ریکاوری و فشار روانی و جسمی بازیکنان و داده‌های جی پی اس را دوباره بررسی کنیم و تصمیم درستی بگیریم.

فولاد ایران از ساعت ۲۲:۳۰ فردا (جمعه) در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه D رقابت‌ها در ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض به مصاف النصر عربستان می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.