بررسی گروه‌های پنج‌گانه لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب نشان می‌دهد که تیم‌های ایرانی تاکنون بیشترین امتیاز را به دست آورده‌اند.

بررسی گروه‌های پنج‌گانه لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب نشان می‌دهد که تیم‌های ایرانی تاکنون بیشترین امتیاز را به دست آورده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت عربی «الکوره»، دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب روز گذشته (چهارشنبه) به پایان رسید.

نتایج سه هفته نخست نشان‌دهنده پیشتازی قابل توجه تیم‌های ایرانی با ۲۳ امتیاز است. پرسپولیس با ۹ امتیاز در رده نخست جدول گروه E ایستاده و تنها تیم رقابت‌هاست که صد درصد امتیازات را تاکنون به دست آورده است. فولاد ایران با پنج امتیاز به صورت مشترک با النصر در صدر جدول گروه C قرار دارد و تیم‌های استقلال و تراکتور با شش و سه امتیاز، به ترتیب رتبه دوم گروه‌های C و B را به خود اختصاص داده‌اند.

پس از ایران، باشگاه‌های سعودی هستند که تاکنون ۱۶ امتیاز به دست آورده‌اند. تیم‌های قطری (السد، الدحیل و الریان) و نیز اماراتی (شارجه، الوحده و شباب الاهلی) نیز هر کدام ۱۲ امتیاز کسب کرده‌اند. عراقی‌ها هم فقط دو امتیاز دارند و تاکنون عملکرد بسیار ضعیفی ارائه کرده‌اند. نیروی هوایی دو امتیاز گرفته و الشرطه تاکنون از کسب امتیاز بازمانده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )