هواداران تیم فوتبال منچستریونایتد با حضور در محل تمرین شیاطین سرخ اعتراض خود به مالکان باشگاه را در قضیه سوپرلیگ اروپا نشان دادند.

هواداران تیم فوتبال منچستریونایتد با حضور در محل تمرین شیاطین سرخ اعتراض خود به مالکان باشگاه را در قضیه سوپرلیگ اروپا نشان دادند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حدود ۲۰ هوادار منچستریونایتد صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در کرینگتون محل تمرین این تیم و مسدود کردن راه ورودی و سپس ورود به محل تمرین، اعتراض خود را به خانواده گلیزر مالکان آمریکایی باشگاه در ماجرای اخیر سوپرلیگ اروپا نشان دادند.

در دستان این هواداران بنرهایی بود که روی آن نوشته بود «۵۱ درصد منچستریونایتد ۲۰» که عدد ۵۱ اشاره به هوادارانی است که بیشترین حق رأی را در یک باشگاه دارند و عدد ۲۰ نشانگر تعداد قهرمانی‌های آنها در لیگ برتر. همچنین روی بنرهای دیگر نوشته شده بود «ما تصمیم می‌گیریم شما چه زمانی بازی کنید» و «گلیزر بیرون».

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد هواداران پس از ابراز خشم از تمایل اولیه این باشگاه برای حضور در سوپرلیگ اروپا پیش از انصراف از حضور در این مسابقات، محل تمرین شیاطین سرخ را ترک کرده‌اند.

در بیانیه باشگاه منچستریونایتد آمده است: «حدود ساعت ۹ صبح امروز گروهی از هواداران در محل تمرین باشگاه حضور پیدا کردند. اولگنار سولسشایر و چند تن دیگر با آنها صحبت کردند. ساختمان‌ها ایمن بودند و این گروه محل تمرین را ترک کرده‌اند».

جوئل گلیزر، مالک مشترک باشگاه منچستریونایتد که یکی از عوامل اصلی شکل‌گیری سوپرلیگ اروپا بود و به عنوان یکی از نایب‌رئیسان این لیگ معرفی شده بود، بعدازظهر روز چهارشنبه ضمن اعلام کناره‌گیری باشگاه منچستریونایتد از این پروژه، از هواداران این تیم هم عذرخواهی کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.