هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکلات پرسپولیس زیاد است اما بازیکنان از بردن سیر نمی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر وحید امیری در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و گوا هند در هفته چهارم رقابت‌های گروه E لیگ قهرمانان آسیا گفت: نصف بازی‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. می‌دانیم هدف خاصی که داریم چه چیزی هست.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس افزود: کاملا با برنامه پیش می‌رویم اما می‌دانیم هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است و صعودمان از گروه قطعی نشده است. انشاالله صعود مقتدرانه داشته باشیم.

او درباره وضعیت پرسپولیس تاکید کرد: آقای گل محمدی گفت که تیم مشکلات زیادی دارد. مشکل اولی که داریم کار در شرایط سختی آب و هوایی فعلی هند است. بازی با گوا یک سورپرایز بود که آنها کیفیت بالای خوبی را در فوتبال خود نشان دادند.

امیری ادامه داد: به هر حال ما هم پرسپولیس هستیم و می‌خواهیم روند موفق خودمان را طی کنیم. در چند سال گذشته کیفیت خودمان را در ایران و آسیا نشان داده ایم و می‌خواهیم موفقیت‌های خود را ادامه دهیم. امیدوارم مدیران باشگاه به فکر باشند تا تنها دغدغه ما در داخل زمین فوتبال باشد و تمام فکر ما برای موفقیت و آرامش در فوتبال باشد.

امیری تاکید کرد: در بازی اول که با الوحده داشتیم خودمان را توانستیم خیلی خوب با شرایط آب و هوایی هند وفق دهیم. شخصیت پرسپولیس به بردن عادت کرده است و از بردن سیر نمی‌شویم. خیلی زود خسته نمی‌شویم و تمام تلاش خود را می‌کنیم با حداکثر امتیازات و با اقتدار کامل موفق شویم. باید روحیه شجاعانه و پیروزی طلبی را حفظ کنیم تا مثل دو بازی که به فینال آسیا رفتیم باز هم موفق شویم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )