سرمربی تیم ملی فوتبال یوونتوس ضمن ابراز رضایت از پیروزی شاگردانش مقابل پارما، از ایده برگزاری سوپرلیگ اروپا دفاع کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال یوونتوس ضمن ابراز رضایت از پیروزی شاگردانش مقابل پارما، از ایده برگزاری سوپرلیگ اروپا دفاع کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو در پی برتری خانگی ۳ بر یک شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل پارما در چارچوب هفته سی‌ودوم سری A ایتالیا، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما با دریافت گل اول بازی کار را برای خودمان دشوار کردیم. در ادامه روی چند ضربه شروع مجدد ریسک کردیم و جای تأسف داشت، چون ما این فصل روی توپ‌های مرده بهتر دفاع کرده‌ایم.

وی در ادامه افزود: با این حال در ادامه بهتر عمل کردیم و اوضاع را به سود خود تغییر دادیم. این، برد مهمی برای افزایش اعتمادبه‌نفس‌مان بود. ما عالی بازی کردیم و نیاز به کسب این سه امتیاز داشتیم. در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بودیم به خصوص در جاگیری برای دریافت توپ.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس همچنین درباره بحث سوپرلیگ اروپا و شایسته‌سالاری برای حضور در مسابقات مختلف، اظهار داشت: پیش از بازی با پارما در این باره صحبت کردم. رئیس و مدیر باشگاه نیز در این مورد اظهارنظر کردند. همه ما چیزهای یکسانی می‌دانیم. چیزی باید در سطح اروپا تغییر کند، زیرا ایده‌هایی (سوپرلیگ) که ارائه شدند ایده‌های خوبی بودند، اما ما همچنین آماده شنیدن سایر پیشنهادها هستیم و به قوانین احترام می‌گذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.