محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال دلیل شکست آبی‌پوشان در دیدار با الدحیل قطر را عدم تمرکز در خط دفاعی این تیم دانست.

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال دلیل شکست آبی‌پوشان در دیدار با الدحیل قطر را عدم تمرکز در خط دفاعی این تیم دانست. محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست ۴ بر ۳ تیم فوتبال استقلال مقابل الدحیل قطر در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازیکنان استقلال نسبت به دو بازی گذشته خسته بودند و غرور باعث شد که به مانند دو دیدار قبلی بازی نکنند. خط دفاعی استقلال پراشتباه ظاهر شد و مدافعان نتوانستند وظایف‌شان را به خوبی اجرا کنند. هافبک‌ها نیز به غیر از فرشید اسماعیلی در حد نام‌شان نبودند. خط حمله استقلال اما، مثل همیشه خوب بود.

وی با بیان اینکه این شکست چیزی از شایستگی‌های استقلال کم نخواهد کرد، گفت: استقلال سه بازیکن دارد که در صدر جدول گلزنان مسابقات ایستاده‌اند. استقلال به غیر از اشتباهات فردی، در دیدار با الدحیل شجاعانه عمل کرد. تیمِ مجیدی این فرصت را دارد که با برطرف کردن ضعف‌های خط دفاعی‌اش در بازی برگشت شکست چهارشنبه شب را جبران کند. تک تک نفرات خط دفاعی استقلال بهترین هستند، اما فکر کنم در بازی با الدحیل تمرکز کافی را نداشتند که همین مسئله باعث شد مهاجم تیم قطری سه گل بزند.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال همچنین خاطرنشان کرد: از این استقلال با جان و دل حمایت می‌کنیم، چون فوتبالی زیبا و عالی را به نمایش می‌گذارد. فوتبال برد و باخت دارد و قرار نیست یک تیم در همه بازی‌هایش برنده باشد. از کادر فنی و بازیکنان استقلال حمایت می‌کنیم و مطمئنیم این تیم در بازی برگشت منسجم‌تر بازی خواهد کرد. فراموش نکنیم داور یک ضربه پنالتی برای استقلال نگرفت و اگر می‌گرفت جریان بازی تغییر می‌کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )