استقلال در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا طعم شکست را چشید و صدرجدول را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در جریان هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C،‌ دو تیم استقلال و الدحیل به مصاف هم رفتند که تیم قطری با پیروزی از زمین خارج شد.

در ابتدای بازی، دو تیم بیشتر در میانه میدان حضور داشتند اما در دقیقه ۴ جریان بازی تغییر کرد و ارسلان مطهری موفق شد گل اول این بازی را به ثمر برساند. مهاجم استقلال روی سانتر احمد موسوی صاحب موقعیت شد و در محوطه جریمه حریف با ضربه سر گل اول بازی را به ثبت رساند. ۶ دقیقه بعد گل تساوی به ثمر رسید. تیم الدحیل روی یک ارسال روی محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد. در ابتدا ضربه ادمیلسون با واکنش مظاهری همراه بود اما اولونگا ضربه نهایی را زد و گل تساوی بازی به ثمر رسید. در ادامه دو تیم شکل متعادل‌تری به خود گرفتند و فرصت‌های چندانی در بازی رد و بدل نشد. فرشید اسماعیلی در دقیقه ۱۹، فرصت خوبی برای گلزنی پشت محوطه جریمه الدحیل داشت اما ضربه چیپ او را دروازه‌بان حریف مهار کرد. دقیقه ۲۷ دروازه استقلال برای بار دوم باز شد. روی اشتباه مسعود ریگی، اولونگا بازیکن الدحیل صاحب یک فرصت بسیار عالی شد و این بازیکن با یک ضربه دقیق، دروازه‌ آبی‌پوشان را برای بار دوم باز کرد. در دقیقه ۳۴ بازی، باز همه چیز مساوی شد. ارسلان مطهری روی یک نفوذ خوب و روی پاس فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه الدحیل صاحب موقعیت شد و او در ادامه توپ را به برای دیاباته فرستاد و این بازیکن در پایان توپ را وارد دروازه الدحیل قطر کرد. دو دقیقه بعد استقلال صاحب یک موقعیت خطرناک دیگر شد. مهدی قایدی با هجوم به محوطه جریمه حریف مدافعان الدحیل را سردرگم کرد و ارسال این بازیکن با ضربه ناموفق دیاباته همراه شد. در ادامه استقلال روی یک کرنر فرصتی دیگری برای گلزنی داشت اما ضربه مطهری را در محوطه جریمه الدحیل، دروازه‌بان حریف مهار کرد. شاگردان فرهاد مجیدی در دقایق پایانی نیمه اول فاز هجومی‌تری به خود گرفتند اما در ادامه الدحیل گل برتری را در نیمه اول به ثمر رساند. عبدالله الاحرق در دقیقه ۴۳ با حضور در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دروازه استقلال را باز کرد. نیمه اول با نتیجه ۳ بر ۲ به پایان رسید.

قبل از دقیقه ۵۰ فرهاد مجیدی دست به تعویض زد و وریا غفوری و مهدی مهدی پور به جای احمد موسوی و مسعود ریگی به زمین آمدند. دقیقه ۵۶ روی واژگونی مهدی قایدی او و استقلالی ها اعتقاد به پنالتی داشتنتد اما داور خطای محمد موسی را اعلام نکرد. چند دقیقه بعد بازیکن الدحیل در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما داور آفساید اعلام کرد. حضور میلیچ به جای نادری سومین تعویض مجیدی در نیمه دوم بود. دردقیقه ۶۳ فرار ادمیلسون و جا ماندن غفوری موقعیت خوبی را نصیب الدحیل کرد اما شوت این بازیکن به بیرون رفت. پاس در عمق استقلالی ها و اشتباه بسام راوی، دیاباته را در موقعیت تک به تک قرار داد اما زکریا توپ را در اختیار گرفت. در همین صحنه برخورد دیاباته با دروازه بان حریف را داور خطا تشخیص داد و مهاجم استقلال کارت زرد گرفت. روی کرنر دقیقه ۷۳ و خروج اشتباه دروازه بان الدحیل، دیاباته ضربه سر زد و در ادامه فرشید اسماعیلی گل سوم استقلال را با ضربه سر به ثمر رساند. فرهاد مجیدی هم در این مسابقه به خاطر اعتراض کارت زرد دریافت کرد. در دقیقه ۸۳ باز اولونگا در محوطه جریمه استقلال خطرناک ظاهر شد و با یک چرخش برای چهارمین بار دروازه مظاهری را باز کرد تا بازی ۴-۳ به نفع الدحیل رقم بخورد. در دقیقه ۸۶ نیز شجاعیان و رمضانی به جای رضاوند و مطهری به زمین آمدند.

در نهایت این مسابقه با نتیجه ۴ بر ۳ به نفع الدحیل به پایان رسید تا اولین شکست ایرانی ها در این جام رقم بخورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.