قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت: بازی با مس سونگون مهمترین دیدار ما در لیگ نبود بلکه یکی از پنج دیدار مهم و حساسمان به حساب می‌آمد.

محمد حسین عراقی زاده عضو هیات مدیره باشگاه گیتی پسند در خصوص برگزاری لیگ برتر فوتسال در مرحله نهایی به خبرنگار مهر، گفت: مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال مثل یک ماراتن می‌باشد که ۶ تیم صعود کرده دارای پتانسیل بالایی می‌باشند و به هیچ عنوان بازی با هیچ تیمی ساده نیست.

وی افزود: دیدار هفته قبل گیتی پسند با مس سونگون مهمترین دیدار دور برگشت ما نبود بلکه یکی از پنج دیدار مهم و حساس‌مان بود که به لطف خدا و همت کادر و بازیکنان توانستیم سه امتیاز از این دیدار بگیریم.

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی پسند تصریح کرد: باشگاه مس سونگون دارای شخصیت مدیریتی قابل احترامی است و همچنین بازیکنان طراز اولی در این تیم می‌باشند که این دو خصوصیت باعث نگاه متفاوت به این تیم می‌شود. خوشحالی بعد از برد ما و اعضای تیم در همان شب و بعد از بازی به اتمام رسید و از روز بعد همه به فکر بازی این هفته با تیم قابل احترام کراپ هستیم. قطعاً همه می‌دانیم که یک فینال بسیار سخت با تیم پر مهره کراپ داریم و فکورانه به استقبال این بازی خواهیم رفت.

عراقی زاده در خصوص داوری‌های لیگ برتر فوتسال هم گفت: اصولاً عادت نداریم مشکلات و اشتباهات داوری را رسانه‌ای کنیم و سعی می‌کنیم به طور مستند با کمیته داوران در تعامل باشیم. اگر می‌خواستیم عنوان کنیم ۵ امتیازمان در بازی‌های گذشته که با اشتباهات فاحش ولی سهوی داوران صورت گرفت را در بوق و کرنا می‌کردیم.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند افزود: اینکه هر هفته بعضی افراد مدام فقط باخت‌هایشان را معطوف به اشتباهات داوری می‌کنند بعید می دانم بتوانند سیستم داوری را تحت تاثیر خود قرار دهند.

وی همچنین با اشاره به عملکرد کادر فنی گیتی پسند یادآور شد: به درایت وحید شمسایی و اعضای کادر فنی و همچنین بازیکنان اعتقاد کامل داریم و می‌دانیم مرد روزهای بزرگ هستند.

عراقی زاده در پایان از تلاش‌های آرش جابری سرپرست سازمان لیگ و دیگر مسئولان برگزاری دیدار دو تیم گیتی پسند و مس که برگزار کننده یک بازی بدون حاشیه بود تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال گیتی پسند در هفته ششم از دور نهایی لیگ برتر فوتسال موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر تیم مس سونگون را شکست بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.