سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا امیدوار است اتفاقات جنجالی اخیر فوتبال اروپا ختم به خیر شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا امیدوار است اتفاقات جنجالی اخیر فوتبال اروپا ختم به خیر شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دولت ایتالیا اجازه حضور حداقل ۲۵ درصد ظرفیت ورزشگاه را به هواداران برای بازی‌‌های یورو در شهر رم داده است، اقدامی ضروری برای اطمینان از عدم گرفتن میزبانی چهار دیدار از رم و ایتالیا که یکی از آن بازی‌ها دیدار افتتاحیه این رقابت‌ها در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) است.

روبرتو مانچینی در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» در این خصوص گفت: متأسف خواهم شد اگر شهر رم نتواند میزبان بازی افتتاحیه مسابقات یورو شود. امیدوارم چنین رویداد مهم و محبوبی نه‌تنها باعث تولد دوباره فوتبال، بلکه باعث تولد دوباره تمامی ایتالیا شود.

وی همچنین دربار شروع نه‌‌چندان خوب آنده‌‌آ پیرو در مربیگری‌اش اظهار داشت: به اعتقاد من پیرلو اشتباه نکرد که سرمربیگری را با یوونتوس آغاز کرد. اگر یووه با شما تماس بگیرد، نمی‌توانید به آن پاسخ منفی دهید. ‌آندره‌‌‌آ کم‌تجربه است، اما حق داشت که این چالش را بپذیرد. او فوتبال را می‌فهمد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا همچنین درباره شکل‌گیری سوپرلیگ اروپا که سه باشگاه ایتالیایی یوونتوس، میلان و اینتر هم اعلام کرده‌اند در آن شرکت خواهند کرد و در مقابل یوفا تهدید به محرومیت بازیکنان حاضر در این تورنمنت نوپا کرده، خاطرنشان کرد: من در حال رصد کردن اتفاقات هستم. امیدوارم راه‌حلی بری محافظت از آینده فوتبال در تمامی سطوح پیدا شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.