بازیکن جدید تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: خوشحالم که به یک تیم پرطرفدار آمدم و امیدوارم در این تیم خودم را نشان دهم.

بازیکن جدید تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: خوشحالم که به یک تیم پرطرفدار آمدم و امیدوارم در این تیم خودم را نشان دهم. سینا زامهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص حضور کوتاه مدت در پدیده و اینکه چرا از این تیم جدا شد گفت: من با باشگاه پدیده قرارداد داخلی امضا کرده بودم اما برای عقد قرارداد رسمی در مورد برخی از بندها با هم به توافق نرسیدیم. در این زمینه اختلاف‌هایی وجود داشت که در نهایت منجر به عقد قرارداد رسمی نشد، در ضمن بعد از آن ماجرای دزدی با خانواده‌ام مشورت کردم و این تصمیم را گرفتم که از پدیده جدا شوم.

وی ادامه داد: من به‌خاطر سید مهدی رحمتی قراردادم را با فولاد فسخ کردم تا به پدیده بیایم ولی به هر حال قسمت نبود که اینجا بمانم. دوست داشتم بازی در یک تیم پرطرفدار را تجربه کنم و خوشحالم که در نهایت صنعت‌نفت را انتخاب کردم. امیدوارم در این تیم خودم را نشان دهم و در بازی‌های باقی‌مانده به صنعت‌نفت کمک کنم.

زامهران در پاسخ به این پرسش که «آیا پلیس موفق به دستگیری سارقانی که به وی حمله کردند شده است؟» تصریح کرد: بله، خوشبختانه پلیس انها را گرفته و پدرم پیگیر این پرونده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.