هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ دسته اول کشور با یکه تازی مس کرمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال مس کرمان صدرنشین رقابتهای لیگ دسته اول کشور در هفته بیست و یکم دست به کار بزرگی زد و توانست فجر سپاسی یکی از تیم‌های مدعی این فصل را در شیراز شکست داده تا به یکه تازی اش در این مسابقات ادامه دهد. کرمانی‌ها که با رضا مهاجری اصلی‌ترین مدعی صعود به لیگ برتر هستند، توانستند با تک گل محمد علی نژاد که در نیمه اول به دست آمد، حریف قدرتمند خود را در این دیدار ۶ امتیازی شکست دهند.

شکست خانگی فجر سپاسی مقابل صدرنشین فرصتی شد برای استقلال خوزستان، تعقیب کننده جدی صدر نشین که در دیداری خانگی مقابل استقلال ملاثانی به برتری ۳ بر یک رسیده و با پشت سر گذاشتن فجر سپاسی، به تنهایی در رده دوم جدول قرار گیرد تا نزدیک‌ترین و جدی‌ترین تعقیب کننده مس کرمان باشد.

تیم فوتبال بادران هم که با شیبی ملایم به سمت بالای جدول حرکت کرد و حالا رسماً یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است، دیروز دست به کار بزرگی زد و تیم شهرداری آستارا، قهرمان نیم فصل اول را با ۳ گل شکست داد تا دست پر از این بازی خارج از خانه به تهران بازگردد و در فاصله ۵ امتیازی با مس، تیم سوم جدول باشد.

شاهین بوشهر هم با تک امتیازی که از تیم پایین جدولی نود ارومیه گرفت، ۳۱ امتیازی شد و بالاتر از هوادار، ملوان و شهرداری آستارا در رده پنجم جدول قرار گرفت.

در انتهای جدول این مسابقات هم کماکان گل ریحان قرار دارد و نود ارومیه هم با قرار گرفتن در رده هفدهم، همراه با گل ریحان در منطقه خطر جدول قرار دارد.

با اینکه ۱۳ هفته به پایان مسابقات لیگ دسته اول باقی است، اما به نظر می‌رسد رقابت به منظور صعود به لیگ برتر بیشتر بین تیم‌های مس کرمان، بادران، استقلال خوزستان و فجر سپاسی در جریان باشد؛ مگر آنکه با امتیاز سوزی آنها، تیم‌هایی مثل شاهین بوشهر، ملوان و هوادار بتوانند خودشان را به بالای جدول نزدیک کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.