مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه آبی‌پوشان هنوز در خط دفاع مشکل دارند، گفت: ضعف خط دفاعی قابل ترمیم است و مطمئن هستم این مشکل به زودی برطرف خواهد شد.

ادموند اختر در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی ۳ بر صفر استقلال برابر الشرطه عراق گفت: آبی پوشان بازی به بازی بهتر می‌شوند. آنها در لیگ قهرمانان روند رو به رشدی را در پی گرفته‌اند. خوب و منطقی بازی می‌کنند. آن هم بازی‌ای که با گل به پایان می‌رسد.

وی افزود: استقلال در کنار گل‌هایی که می‌زند زیبا هم بازی می‌کند و انتظارات از این تیم هر روز بیشتر می‌شود. البته استقلال هنوز ضعف‌هایی دارد که امیدوارم هر چه زودتر توسط کادر فنی برطرف شده تا آبی پوشان بتوانند از این مرحله صعود کرده و چشم به مراحل بالاتر داشته باشند.

وی در مورد نقاط ضعف استقلال هم گفت: خط دفاع آبی پوشان هنوز به طور کامل مشکلاتش حل نشده. بخصوص وقتی که تیم زیاد حمله می‌کند جای خالی مدافعان بیشتر به چشم می‌آید و حریف می‌تواند با یک ضد حمله شرایط را برای استقلال سخت کند. اما اعتقاد دارم کادر فنی با آنالیزی که انجام می‌دهد به خوبی این نقاط را برطرف کرده تا آبی پوشان بتوانند بدون گل خورده زمین را ترک کنند.

اختر در مورد اینکه کدام بازیکن مقابل شرطه بهترین بازیکن زمین بود گفت: از نظر من بهترین تیم، استقلال بود. با توجه به اینکه استقلال این بازی را با موفقیت به پایان رساند. همه اعضای تیم چه بازیکنان، چه کادر فنی، تدارکات و پزشکی همه خوب بودند و همه زحمت کشیدند تا دل هواداران شاد شود اما به نظر من فرشید باقری و محمد نادری که انتقادات زیادی بر آنها وارد بود و حتی خود من یکی از منتقدین آنها بودم در دو بازی گذشته عملکرد بسیار قابل قبولی داشتم. آنها هم خوب بازی کردند و هم گل زدند که این نشان دهنده آن است که روند رو به رشدی را در پیش گرفته‌اند. ضمن اینکه آرش رضاوند هم عملکرد بسیار خوبی داشت و مهمتر از همه اینکه استقلال توانست در دو بازی ۸ گل به ثمر برساند که این موضوع نشان می‌دهد آبی پوشان چقدر روند هجومی را در دو بازی داشته‌اند که توانستند ۸ بار دروازه حریفان را باز کنند.

وی در مورد حریف استقلال یعنی الشرطه عراق هم گفت: تیم‌های عراقی فوتبالشان شبیه به ما ایرانی‌هاست. آنها انتحاری و تعصبی بازی می‌کنند و مثل ما ایرانی‌ها احساساتی می‌شوند. شاید اگر بازیکن عراقی احساساتی نمی‌شد به راحتی در دقایق ابتدای بازی اخراج نمی‌شد. خوشحالم از اینکه همین اخراج باعث شد تا شرایط برای استقلال مهیاتر شده و تیم به سه امتیازی که برایش مهم بود دست پیدا کند.

اختر در مورد الدحیل، حریف بعدی استقلال که قرار است روز چهارشنبه برابر آن قرار بگیرد گفت: سخت‌ترین بازی ما دیدار برابر الدحیل است. این تیم بسیار سخت کوش و جنگنده است. اگر چه برابر الاهلی با تساوی زمین را ترک کرده اما این دلیل نمی‌شود که این تیم را دست کم بگیریم. کادر فنی باید به خوبی این تیم را آنالیز کرده و بازیکنان استقلال را آماده دیدار برابر الدحیل کند.

مهاجم سابق استقلال در پایان در مورد تعویض‌هایی که در تیم صورت گرفته است گفت: دست مجیدی برای تغییر باز است. استقلال یک تیم پرمهره و قابل احترام است. سرمربی تیم می‌داند که فاصله زمانی بازی‌ها کم است. بنابراین این تعویض‌ها می‌تواند به تیم کمک کند و اعتقاد دارم تعویض‌ها بر اساس مسائل فنی صورت می‌گیرد و امیدوارم استقلال بتواند الدحیل را هم شکست داده تا خیالش برای صعود به مرحله بعد آسوده‌تر باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )